דראפיץ': נאלצנו להיפרד מערן לוי, סבע: ממתינים להצעות

סלובודאן דראפיץ' עם ערן לוי
סלובודאן דראפיץ' עם ערן לוי | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה נשאל על הפרידה מהקפטן אחרי ה-1:3 בקריית שמונה: "קשה לשחק בלעדיו, נצטרך להתרגל לעידן חדש, אבל עשינו את מה שחשבנו שטוב למועדון". הקפטן הוסיף: "עצוב שהוא עזב בדרך לא הכי לגיטימית"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה כבר עם ארבע נקודות משני משחקים בגביע הטוטו. אחרי 1:1 מול מכבי חיפה בשבת האחרונה, אז ערן לוי כבש בתוספת הזמן ומנע הפסד ראשון לעונת 2018/19, הערב (שלישי) היה זה תורו של דיא סבע לככב – בוודאי לאור העובדה שהקפטן ערן לוי עזב את המועדון כבר למחרת השער הדרמטי בסמי עופר – כשכבש ובישל ב-1:3 על קריית שמונה.

עבור נתניה היה משחק חוץ שהחל עם פיגור מוקדם מרגלי שמעון אבוחצירה, אך הוא הסתיים בשערים של הכוכב הגדול שסירב להצעת רובין קאזאן ולפחות בשלב זה ממשיך בנתניה כרגיל, יונס מלדה הצעיר שגם כבש ראשון עבור האורחים ודידייה קוגבנייה שהכריע את ההתמודדות כאשר זכה לכדור רוחב מדיא סבע וכבש מקרוב.

מאמן היהלומים סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום על יכולת קבוצתו שנחלצה מפיגור והפכה במהרה: "זה עדיין לא זה, אבל אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון. זה שלב מוקדם של העונה ואנחנו יודעים שאנחנו לא חדים מספיק, אבל אנחנו מתקדמים ואני מקווה שבשבת כבר ניראה חדים יותר".


דראפיץ'. בינתיים יש לו את דיא סבע בהרכב (אריאל שלום)

על כך שהיה זה משחק ראשון ללא הקפטן: "ערן לוי זה ערן לוי, אנחנו בתקופה חדשה. מכבי נתניה מעל כל שחקן או מאמן ועלינו להתרכז במה שיש לנו ולהמשיך הלאה. קשה לשחק בלעדיו ונצטרך להתרגל לעידן חדש. אם הושפענו מעזיבתו? ישבנו עם אייל סגל וערן והחלטנו שצריך להיפרד. בצער, אבל לא הייתה דרך אחרת וזה מה שעשינו וחשבנו שטוב למועדון".

מי שענד את סרט הקפטן, הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה דיא סבע, אמר בסיום: "שמח שכבשתי ושניצחנו, אנחנו מסתכלים קדימה. טוב לי במכבי נתניה וכל עוד אני פה אעשה את הכי טוב שאני יכול ולא אהסס לתרום. זה לא סוד שאני מחכה להצעה מחו"ל כדי להתקדם, אני והמועדון מחכים וכל עוד אני פה – אני פה".


על ערן לוי שעזב:
"הוא היה נכס למכבי נתניה. הסתדרנו מעולה, הוא תרם למכבי נתניה במשך חמש שנים והיה מהשחקנים המשמעותיים בסגל, אבל המועדון קיבל את ההחלטה. עצוב שזה לא קרה בדרך הכי לגיטימית, אבל זה מה שהמועדון החליט".


לוי וסבע. "עצוב שזה קרה בדרך לא הכי לגיטימית" (מאור אלקסלסי)

מן העבר השני, חיים סילבס שנכנע במשחק הרשמי הראשון העונה של קריית שמונה אמר: "בכדורגל בסופו של דבר זוכרים את התוצאה והיא הייתה לא טובה. למרות זאת, ראיתי דברים טובים. הגענו לאין ספור מצבים ואני לא חושב ש-3:1 זו תוצאה משקפת. היינו נאיביים שוב, עלינו לדעת לנצח משחקים ויכולנו לגמור את המשחק תיק-תק. ספגנו שערים קלים ואני גם לא זוכר החמצה של נתניה, אז התחושה מבאסת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי