בית"ר ירושלים נקנסה ב-15 אלף ש"ח על הנהמות כלפי דסה

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

עונש קל לקבוצה מהבירה שטענה שהקהל ניסה לפגוע במכוון באלי טביב, שלא מתכוון להוציא כסף מכיסו לתקציב אלא למכור שחקנים בכירים כמו ורד, סאבו וסילבסטר. האוהדים פתחו בקמפיין מחאה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נקנסה הערב (רביעי) ב-15 אלף ש"ח בעקבות קריאות גזעניות ונהמות לעברו של אלי דסה במשחק מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו. הקבוצה מהבירה ספגה עונש קל יחסית לאחר שבית הדין התחשב בעובדה שהקהל ניסה לגרום לבעלים אלי טביב נזק בצורה מכוונת.


בקבוצה מהבירה מבינים שהחלומות להשאיר את הסגל הנוכחי בקבוצה יישארו בגדר פנטזיה בלבד, ונכול לעכשיו נראה שהצהובים-שחורים הולכים לקראת אחת השנים הקשות שלהם בשנים האחרונות.



הבעלים אלי טביב, שהגיע אמש למשרדי בקרת התקציבים ונפגש עם עופר אורליצקי, ביקש אמנם מספר ימים לעבור על כל החומרים הקשורים לענייני הערבויות והתקציב לעונה הקרובה, אך אין בכוונתו להפקיד ערבויות בגובה הנדרש ותכנית הפעולה שלו כעת כוללת מכירת חיסול של השחקנים הבכירים בסגל והעמדת תקציב מינימום ללא השקעה בכלל מכיסו הפרטי. מבחינת הבעלים כל שחקן שיוכל להימכר בא בחשבון, כאשר בין השמות המובילים נמצאים עידן ורד, אריק סאבו, יאקוב סילבסטר ואפילו טל כחילה וקרלוס קוויאר.


מבחינת אורליצקי, הפגישה אמש הספיקה כדי להסיר בשלב זה את איום הוצאת מכתב האולטימטום, לפני הורדה לליגה הלאומית. בבקרה אמרו אמש כי עזרה בקבלת ההחלטה העובדה שהמשחק הרשמי הבא של בית"ר יהיה רק בעוד שלושה שבועות, במחזור הראשון של ליגת העל, כך שאפשר יהיה לחכות ימים ספורים נוספים עד לקבלת אינדיקציה סופית מטביב לקראת פעולותיו הבאות.


טביב. הוריד את אולטימטום הפירוק (דני מרון)
טביב. הוריד את אולטימטום הפירוק (דני מרון)


מצב הרוח בקרב אנשי הקבוצה, חברי ההנהלה והשחקנים, בכי רע. אי הוודאות גורמת לחלק מהשחקנים להפעיל את סוכניהם על מנת למצוא קבוצות חדשות אם יקבלו אישור לעזוב את הקבוצה בשל המשבר הכלכלי.


בתוך כך, פתחו חלק מאוהדי הקבוצה בקמפיין לסילוקו של טביב מהמועדון, תוך גיוס משאבים למאבק משפטי בבעלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי