מכבי נתניה יצרה קשר עם מלמד, כחילה מועמד לב"ש

טל כחילה
טל כחילה | אודי ציטיאט

העברות בישראל: אלמוג בוזגלו על סף מעבר לכרמל על פי אביו יעקב, בלם בית"ר ירושלים בפנקס של הצוות המקצועי בבירת הנגב. וגם: פושה שוחרר מסכנין, מתיאוס חתם בחדרה וחלוץ האלופה שוב במגעים עם היהלומים

(גודל טקסט)

רשמי
* הפועל חדרה הודיעה על צירופו של הבלם הספרדי, בעברו בריאל מדריד, דויד מתיאוס.לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

* בני סכנין התירה את חוזהו של ג'ורדן פושה, שהתעקש לשוב לצרפת ויחתום שם בליגת המשנה. הוא צפוי לחתום מחר בקבוצת רד סטאר פאריס. (מיכאל וייסרמן)

* מכבי חיפה אישרה שהשוער טל בומשטיין נמכר להפועל רמת גן תמורת 100,000 שקלים. בנוסף, שחקן ההגנה שי בן דוד הושאל להפועל עפולה. בנוסף הכריזו הירוקים על הארכת חוזהו של מוחמד עוואד עד 2021 (מיכאל וייסרמן)

* הבלם אלון נצר, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת טרקאי הליטאית, חתם עד תום העונה בנצרת עלית אחרי שסירב להצעות ממונטנגרו, אלבניה וגיאורגיה

* אחרי פגישה בין השחקן למועדון, חגי גולדנברג שוחרר רשמית ממכבי נתניה בהחלטה משותפת. הוא נמצא בדרכו לק"ש. לידיעה המלאה (תומר חבז)

* מגן הפועל כפר סבא מיקי יאזו חתם בהפועל עכו.

* המגן טל שטרית, הקשר ניסן דנון והחלוץ אליאור משעלי חתמו בהפועל אשקלון. 

שמועות
* אביו של אלמוג בוזגלו, יעקב, אישר שבנו קרוב למעבר להפועל חיפה. כאמור גם ערן לוי עשוי לחתום בכרמל אחרי המשחק באיסלנד.

* במכבי נתניה אישרו את הפרסום הראשון בספורט1 על האפשרות שמוטי ברשצקי יצטרף לקבוצה. קשר נוצר גם עם גיא מלמד שעשוי להשתחרר מהפועל באר שבע. לידיעה המלאה (תומר חבז)


ברשצקי. בנתניה מאשרים את האפשרות שיצטרף (מאור אלקסלסי)

* אחרי ההדחה מליגת האלופות, הפועל באר שבע צפויה לדלל את הסגל משמעותית וישנה אפשרות שגם יאניס אנסטיס ישוחרר. עם זאת, הבלם טל כחילה מועמד להצטרף וכמוהו גם השוער אריאל הרוש. לידיעה המלאה (חיים זלקאי)

* בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב מתכוון למכור מספר שחקנים כדי להעביר את תקציב הקבוצה בבקרה, בין השמות האפשריים עידן ורד, טל כחילה, יאקוב סילבסטר, אריק סאבו וקרלוס קוויאר.לידיעה המלאה (רענן ברנובסקי)

* רן רובין ששיחק בעונה שעברה בהפועל מרמורק מהליגה הלאומית והיה שייך להפועל באר שבע, אמור לחתום במ.ס אשדוד בשורותיה מתאמן ונבחן בשבועות האחרונים. אשדוד ביקשה אתמול את השחרור של הקשר ממרמורק כדי להשלים את צירופו.

* ארסנל טולה הרוסית מביעה עניין בחלוץ מכבי חיפה סטפנוס אנתסיאדיס, שלא נמצא בתוכניות. (מיכאל וייסרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי