אלמוג בוזגלו עובר להפועל חיפה, בני יהודה תקבל 150 אלף ש"ח

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | דני מרון

הקשר סיכם אצל מחזיקת הגביע, ירוויח כ-110 אלף דולר לעונה ויעמוד לרשותו של קלינגר כבר במשחק מול אטאלנטה ביום חמישי. אביו, יעקב, ויתר על מחצית מהסכום אך כרטיס השחקן ישוב אליו בסיום העונה

(גודל טקסט)

אלמוג בוזלגו סיכם הערב (שבת) לעונה אחת בהפועל חיפה והוא ירוויח כ-110 אלף דולר לעונה בעוד בני יהודה תקבל כ-150 אלף שקלים עבורו.

אביו של אלמוג, יעקב, ויתר על תשלום של מחצית מסכום העברה, אך בסיום העונה הכרטיס של בנו ישוב אליו. ההודעה הרשמית צפויה לצאת בתחילת השבוע והשחקן יירשם למשחק מול אטאלנטה במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית ביום חמישי ויעמוד לרשותו של ניר קלינגר.

בוזגלו היה בראש רשימת הרכש של ניר קלינגר וכבר לפני כחודש החלו מגעים בין הצדדים על מנת להעבירו לכרמל. כעת, לאחר מספר ימים של נתק בשל המשחק של מחזיקת הגביע מול FH באיסלנד, הפרטים בין הצדדים סוכמו והעסקה נסגרה.

לפני יומיים, כזכור, הפועל חיפה עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית אחרי שניצחה 0:1 את FH והעפילה בזכות 1:2 בסיכום שני המשחקים. היום נחתו שחקני הקבוצה ואנשי המועדון בארץ לאחר מסע מפרך וכעת הם יתחילו את ההכנות לקראת המשחק מול הקבוצה האיטלקית.


עולה צפונה. אלמוג בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי