אריאל הרוש עבר בדיקות רפואיות; יחתום לשנתיים בב"ש

אריאל הרוש
אריאל הרוש | אתר רשמי

השוער ששיחק בעונה שעברה בקפריסין יצטרף לאימונים ועשוי לערוך בכורה כבר מול אפואל ניקוסיה. במקביל, האלופה תיפרד מחיימוב - שמתקרב לחתימה במכבי חיפה. מאמצים להגיע לסיכום עם אנסטיס על עזיבה

(גודל טקסט)

אריאל הרוש עבר היום (א') בדיקות רפואיות והוא צפוי לחתום לשנתיים בהפועל באר שבע. במועדון שואפים שהשוער יערוך את הופעת הבכורה כבר ביום חמישי הקרוב מול אפואל ניקוסיה, במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. במקביל, האלופה מנסה לזרז את הפרידה מגיא חיימוב. 


הסכמתו של חיימוב למהלך תינתן רק לאחר שיובטח לו ששכרו לא ייפגע בקבוצתו החדשה, ויהיה חופף לשכר שהובטח לו בחוזהו בבירת הנגב עד 2019. חיימוב העדיף לעבור למכבי תל אביב, אך מכבי חיפה נכנסה לתמונה והמשא ומתן בין הצדדים הואץ והשוער מתקרב לכרמל. "בנסיבות שנוצרו הכי טוב שתיעשה הפרדת כוחות", אמרו גורמים בבאר שבע. "גיא טעון, אלונה פגועה, צריך לסיים את הסיפור הזה כמה שיותר מהר. הייתה לגיא תקופה יפה איתנו, חשוב שהפרידה הפורמאלית תהיה יפה ומכובדת".



במקביל, פועלים בב"ש להגיע לסיכום כספי גם עם השוער היווני, יאניס אנסטיס, כדי שיעזוב בזמן הקרוב. עד להזדכותו על הציוד באפסנאות, ינסה יאניס להגדיל את גובה הפיצויים שישולמו לו כנגד הסכמתו לוותר על חוזהו הדו-שנתי בשורות האלופה. סוכניו של אנסטיס התבקשו למצוא לו קבוצה בהקדם האפשרי. "לא מדובר בשוער שנרכש תמורת 5 מיליון יורו, לא צריך לאבד את הפרופורציות", אמרו בב"ש. "יאניס שוער טוב, שהגיע אלינו בתקופה פחות טובה בקריירה שלו. בדינמיקה של קבוצה שמתמודדת בכמה מסגרות, מתרחשות גם טעויות ונתקן אותן תוך כדי תנועה".



בב"ש רוצים "לתקן טעויות תוך כדי תנועה". יאניס אנסטיס (דני מרון)


רענון מצבת השוערים משתלב עם המגמה לדילול הסגל. המגן ההונגרי, מיהאי קורהוט, בוחן הצעות מבלגיה והונגריה, כששכרו הגבוה אצל משפחת ברקת מקשה עליו לסכם בקבוצה חדשה. סיטואציה דומה מקשה על החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט למצוא יעד חדש מעבר לים, והוא ימשיך כרגע להילחם על מקום ברוטציה של ברק בכר. מנגד, הכישרון הצעיר עמראן אל-קרינאווי, קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצה חדשה, ובין המתעניינות בשירותיו נמצאת הפועל חדרה.


ובעניין אחר: הפועל באר שבע צירפה היום תואר נוסף כשזכתה במגן הכבוד מטעם נשיא המדינה.  "הפרס הזה שייך לכל הכדורגל הישראלי", אמרה נשיאת המועדון אלונה ברקת במעמד קבלת הפרס. "אני מודה לכל הקולגות שלי שעושים רבות למען הקהילה, כל אחד בתוך ביתו. העבודה החברתית-הקהילתית מגיעה מתוך הלב. זוהי עבודה שבאה לידי ביטוי בעשייה היומיומית עם הקהילה העוטפת אותנו. הכדורגל הוא כלי חברתי וקהילתי אדיר, הוא גשר בין תרבויות ודתות, ואני שמחה שיש לנו את הזכות הגדולה להשתמש בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי