ביקורת על קורצקי: בכל משחק עלינו בהרכב שונה לגמרי

קורצקי
קורצקי | דני מרון

אכזבה גדולה ברעננה משלושת המשחקים הראשונים בגביע הטוטו בהם צברה הקבוצה נקודה אחת בלבד. שחקן: "נהיה מוכנים לפתיחת הליגה". המאמן: "מצפה שנחזור להיות קבוצה שקשה לנצח". מחמאות לדייגו מרטין אלאניס

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל רעננה מקצב צבירת הנקודות בשלושת המשחקים הראשונים במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. אמש (שבת) הקבוצה הפסידה 4:2 לבני יהודה ובמאזנה נקודה אחת בלבד מתוך תשע אפשריות. אנשי המועדון מהשרון דיברו בסיום על כך שהקבוצה איבדה את תשוקת המשחק שאפיינה אותה בעןנה שעברה ונדמה שההתלהבות של השחקנים נעלמה.

"מנחם קורצקי ערך ניסיונות מקצועיים במשחקי גביע הטוטו", הסביר שחקן ברעננה. "בכל משחק עלינו עם הרכב שונה לגמרי, אבל אנחנו בטוחים שנהיה מוכנים לפתיחת הליגה בעוד כשלושה שבועות. שאף אחד לא יסמן אותנו כקבוצה שתרד בוודאות לליגה הלאומית". קורצקי עצמו אמר בקצרה: "נתתי להרבה שחקנים הזדמנות ולהפסד לבני יהודה אין שום קשר לעומס. אני מצפה שהקבוצה תשחק כמו במחצית השנייה של העונה שעברה. אנחנו צריכים לחזור להיות קבוצה שקשה לנצח".

דייגו מרטין אלאניס זוכה למחמאות על התאקלמותו המהירה ובמועדון טוענים שהוא הולך להיות אחד השחקנים הבולטים בליגה בעונה הקרובה. בתוך כך, מי שעשוי לסיים את דרכו בקבוצה הוא החלוץ אריאל נגוואקום שחלה במלריה במהלך מחנה האימון בפולין ובמועדן כבר פועלים למצוא שחקן התקפה במקומו. בנוסף, ברעננה ממתינים להחלטת מכבי תל אביב בנוגע ליונתן כהן ואליאל פרץ.

הבלם עידו לפי שנפצע והוחלף במהלך המחצית השנייה סובל ממתיחה בשריר והוא צפוי לעבור ביממה הקרובה בדיקה שתקבע את חומרת הפגיעה.


נקודה משלושה משחקים. מנחם קורצקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי