מכבי חיפה גיששה לגבי טוואטחה, ורד מתקרב, סורגיץ' מועמד

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | Gettyimages

הירוקים בדקו אפשרות לצרף את מגן פרנקפורט, אך הוא לא מוכן להתגמש בשכרו. גורמים בבית"ר העבירו מסרים שטביב מוכן להתגמש בדרישותיו. אלאך יכריע השבוע מי מבין לויטה או גלזר יעזוב. חלוץ תון יגיע?

(גודל טקסט)
מכבי חיפה רוצה לנצח הערב (21:00) את הפועל חדרה, משחק שחשוב לצוות המקצועי שמקווה לראות המשכיות ולנצח משחק שני ברציפות אחרי ה-2:3 הדרמטי על קריית שמונה בשבת. המשחק גם יהווה הזדמנות האחרונה לרוטציה עבור המאמן פרד רוטן, בסיומו הוא צפוי לקבל החלטה סופית לגבי דילול הסגל.


בכל הנוגע למצבת השחקנים הקיימת, בראש הרשימה יעמוד נושא השוער הנוסף שיישאר לצדו של גיא חיימוב שחתם אתמול לשנתיים. "רצינו להתחזק בשוער בכיר והבאנו את אחד השוערים הטובים בישראל", הצהירו בחיפה. בכל מקרה המנהל הטכני מו אלאך יזמן עד סוף השבוע גם את עומרי גלזר וגם את אוהד לויטה לשיחות אישיות ולאחר מכן יקבל החלטה מי מהשוערים יעזוב.


גלזר עצמו יודע כי מבחינתו הוא רוצה להיות שוער ראשון וטוען כי מדובר אולי בעונה החשובה בקריירה שלו, אלא שגם לויטה אינו מעוניין לשמש ככינור שני לבטח לאחר שהמועדון הביא שוער חדש פחות מחודש לפני פתיחת הליגה. לאחרונה אף נעשו מספר שיחות בין אנשי מכבי תל אביב לבין מקורביו של לויטה והציעו לשוער להגיע לצהובים.


 

זה שנים רבות שאני לוקח חלק בכדורגל במדינת ישראל. אני אוהב אני גאה ואני שמח להיות חלק. כמו בכול תחום ישנם ימים טובים וגם פחות, ישנם הצלחות וגם אכזבות ואנחנו שחקני הכדורגל צריכים להחזיק חזק ולהרגיש טובים בתקופות כאלו וכאלו. אני מסיים תקופה מאתגרת, מעצבת, שבה למדתי על עצמי המון בשנתיים בהפועל תדיראן ב"ש. תקופה בה חוויתי שמחות ואכזבות. עוצר לרגע לסכם והראשון שיוצא מפי *תודה*. תודה על הטוב וגם הפחות טוב. תודה למועדון גדול, להנהלה, לצוות, לשחקנים שהם חברים, תודה לאוהדים על תמיכה מדהימה ובמיוחד בחודש האחרון. תודה למאמן השוערים שלי גיא ויזינגר על שהיית דמות מרכזית עבורי. נראה לי שלא הייתי משנה כמעט כלום בתקופה זו. כבוד גדול עבורי להשתייך לסמל, עוצמה וארגון כמו מכבי חיפה. אעשה הכול כדי לקחת חלק במיצוב והצלחת המועדון. מבקש להודות באופן אישי לבעלים יענקל'ה ועוזי, למנכ"ל אסף בן דב, לסוכנים שלי גלעד ורונן קצב על אירגון לויאליות ויעילות, לפסיכולוג שלי – אלעד אשכנזי על ליווי ותמיכה לאורך כול הדרך, חזי נחשוני, חבר ונותן עצה בכול עת, ימית אבן צור – צפון- אימון מנטאלי, אין מילים לתאר….. תודה למשפחתי ולחברי שתמכו והיו שם בשבילי. ולך אישתי, יקירתי, יחידתי תודה על השלם בזכותך!

A post shared by Guy Haimov 55 official (@guyhaimov55) on



במקביל, במכבי חיפה רוצים לקדם גם את עסקת עידן ורד. ביומיים האחרונים קיבלו בכרמל מסרים מגורמים בבית"ר ירושלים כי טביב מוכן להתגמש מבחינה כספית. במכבי חיפה מוכנים לשלם כחצי מיליון יורו ולא מן הנמנע שהמגן יונתן לוי יושאל לבית"ר ללא תמורה כחלק מהעסקה. יש לציין כי החלטה סופית בבירה טרם התקבלה, הרי שגם אוחנה מתנגד למכירת הקפטן, אבל במכבי חיפה מקווים שבימים הקרובים הנושא ייפתר.



כחצי מיליון יורו תמורת קפטן בית"ר ירושלים (דני מרון)


עמדה נוספת שמטרידה את אנשי הצוות המקצועי היא עמדת המגן השמאלי וזאת כי יש רצון להתחזק במגן התקפי יותר שיתמודד על התפקיד עם רמי גרשון. בחיפה כבר סימנו בתחילת הקיץ את אופיר דוידזאדה, אבל העסקה תוכל לצאת לפועל בתנאי שיושאל ללא תמורה מגנט ואף יוריד בשכרו. כידוע מי שעזב אתמול את הקבוצה הוא עומרי בן הרוש שעבר ללוקרן הבלגית ונראה כי בשלב זה סאן מנחם יישאר בסגל של רוטן, אלא אם כן יגיע מגן נוסף.


במקביל, הירוקים עדיין לא ויתרו על צירופו של המגן טאלב טוואטחה ובימים האחרונים שוב גיששו אצל נציגיו בניסיון לשכנע אותו לחזור לשורות הירוקים.  מגן איינטרכט פרנקפורט ונציגיו הבהירו שאין לו בעיה לחזור לישראל, אך רק במידה שלא ייפגע כלכלית, כלומר שחיפה תשלם את שכרו שעומד על כ-600 אלף יורו. עם זאת, במועדון הירוק טענו שאין אפשרות לשלם את הסכום הזה, אך יכולים להציע חוזה ארוך טווח ואף נושא סרט הקפטן עלה כאופציה כדי לשכנע את המגן לחזור לישראל. "כרגע זה לא מסתדר, אבל אנחנו לא מוותרים", אמרו הבוקר במכבי חיפה.


בתוך כך, בתקשורת השווייצרית מדווחים שדיאן סורגיץ' מועמד להצטרף לקבוצה מהכרמל. חלוץ תון (28) כבש 22 שערי ליגה במהלך השנתיים האחרונות והוא מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות, כך שמכבי חיפה תצטרך לשלם עבורו דמי העברה. העונה, בשלושת מחזורי הפתיחה, במאזנו כבר שני שערים. 



מבוקש בכרמל. סורגיץ' 


מבחינה מקצועית לקראת חדרה, שוב נראה כי תתקיים רוטציה כאשר הקפטן רמי גרשון ימצא את עצמו ביציע. הבלם ההולנדי אטיין ריינן יחזור למרכז ההגנה, אבל לא ברור אם זה יהיה לצדו של אליסון דוס סנטוס או לצדו של עאיד חבשי. הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק יחזור לסגל וצפוי לפתוח ואילו רועי קהת שנפצע במשחק מול סכנין ייעדר. שון וייסמן צפוי לפתוח על חשבון חלוץ הרכש מיכיל קראמר שיקבל מנוחה כשגם עופרי ארד שנכנס כמחליף וכש את שער הניצחון צפוי להשתלב. הצוות המקצועי עדיין לא החליט לגבי שיתופו של הבלם אטיין ריינן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי