טביב מתחמק מאורליצקי; גורמים בבית"ר: "לא מופתעים, הוא מושך זמן"

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

על אף הבטחותיו, טביב לא התקשר ליו"ר בקרת התקציבים. הכעס בבית"ר מתגבר: "כולם אשמים חוץ ממנו? זה מגוחך. בגללו שחקנים עזבו, אוהדים לא מגיעים ואין מכירת מנויים"

(גודל טקסט)

יושב ראש בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, לא הופתע אמש (שני) שאלי טביב שוב לא יצר עמו קשר, למרות הבטחותיו לעשות זאת. בעלי בית"ר ירושלים מתחמק שוב מהצגת תוכניותיו בנוגע לתקציב ונכון לשלב זה, אין פתרונות כלכליים לאישור תקציב הקבוצה לעונה הקרובה.

"אף אחד במועדון לא חשב אחרת", אמר גורם בבית וגן על התנהלותו של טביב. "כולם מבינים שטביב ימשוך זמן ולא באמת יעשה צעדים. אף אחד גם לא קונה את הדברים שהוא מנסה להציג בראיונות שלו. כולם אשמים חוץ ממנו, זה מגוחך. טביב הוא האשם היחיד במצב של בית"ר ירושלים. בגללו שחקנים עזבו, בגללו האוהדים לא מגיעים, בגללו לא מוכרים מנויים ואפילו ראש העיר ניר ברקת הודיע שלא יחדש את מנוייו היקרים כל עוד טביב יהיה חלק מהמועדון", הוסיף הגורם.

גורמים בסביבתו של טביב מעידים כי הבעלים מנסה למצוא רוכשים חדשים, אולם בפועל, אין בשלב זה מגעים רציניים עם אף גורם. טביב שנפגש בשבוע שעבר עם אורליצקי, אמר לו בנוסף שיש בכוונתו להתחיל ולמכור שחקנים, אך גם כאן אין כל התקדמות ואין באמת מגעים עם מועדונים אחרים. חשוב גם להזכיר כי לא תתאפשר מכירת כל שחקן מהסגל ללא חתימתו של אלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול שכבר הצהיר באופן חד משמעי שהוא מתנגד בכל תוקף למכירת חיסול של שחקנים ושאין בכוונתו לחתום על שחרורים.

בבית"ר מעריכים, עם זאת, כי לא יהיה מנוס מלמכור שחקן או שניים, כדי להקל על התקציב מבחינת שכר השחקנים ולהכניס כמובן כסף לקופת המועדון.
מי שעוד נמצא בחוסר ודאות הוא המאמן גיא לוזון, שבשלב זה לא יודע איזה סגל יעמוד לרשותו עם פתיחת ליגת העל בעוד שבועיים וחצי.


חוסר ודאות בנוגע לסגל הקבוצה כשלושה שבועות לפתיחת הליגה  (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי