אשדוד מעוניינת בערן לוי, שמעדיף לחכות להצעה אחרת

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

הקשר מכוון בשלב זה לקבוצה גדולה, אך לסגל היהלומים הוא לא ישוב. ללבאבידי יוצע חוזה לשלוש עונות, חדרה עדיין מסרבת לשחררו. המו"מ על גיא מלמד יידחה לפחות לאחרי המשחק מול ניקוסיה. פציעתו של ורגוץ' הוחמרה

(גודל טקסט)

במכבי נתניה עדיין לא ויתרו על צירופו של המגן הימני של הפועל חדרה, דיא לבאבידי, כאשר הכוונה במועדון היא להציע לו חוזה לשלוש שנים. נכון לרגע זה מאמן חדרה ניסו אביטן מטיל וטו על ההעברה כשגם השחקן, שחתם על חוזה חדש בחדרה, מרגיש טוב בקבוצתו הנוכחית ולא מוכן לעשות את המעבר.

כבר בימים האחרונים בנתניה הציעו לחדרה פיצוי שנע סביב חצי מיליון שקלים בעבור המגן, שאינו מחזיק בסעיף שחרור בחוזהו. "אייל סגל לא משלם על כל שחקן דמי העברה, ונראה שזו לא המילה האחרונה. בסופו של דבר אם חדרה תקבל סכום שהיא לא יכולה לסרב לו, גם היא תרצה בעסקה", העריכו גורמים המקורבים למו"מ.

בעניין אחר, הקפטן ערן לוי ממשיך להתאמן בקבוצה, כשבימים האחרונים מי שעברה לטפל בענייניו היא סוכנת השחקנים ויקי וקנין. במסגרת השיחות עם קבוצות בליגת העל, מי שגילתה עניין בקשר, שרשם עונת שיא בעונה שעברה, היא מ.ס אשדוד, אך נכון לרגע זה הקשר מעוניין למצות קודם כל אופציות של קבוצות גדולות יותר ובכל אופן בנתניה פוסלים כרגע על הסף חזרה אפשרית שלו לסגל הקבוצה.

ויטסה ארנהיים, שהסקאוט הראשי שלה הגיע לצפות בדיא סבע במשחק בשבת מול הפועל חדרה, טרם הגישה הצעה, כשגם אם תעשה זאת על פי ההערכות הוא לא יזכה לשכר שיתקרב לזה שיכול היה להרוויח ברובין קאזאן הרוסית. בשל כך בנתניה עדיין לא ויתרו גם על צירוף גיא מלמד, אולם לאחרונה בעלי האלופה אלונה ברקת שוחחה עם ראשי מכבי פתח תקווה והבהירה שהחלוץ למכירה בלבד עבור 300 אלף יורו.


סבע ולוי. עדיין ממתינים להצעות אטרקטיביות (דני מרון)

הבשורות הרעות מגיעות מכיוונו של הבלם ברנקו ורגוץ', שאמנם נמצא בשלבי החלמה סופיים מפציעתו בקרסול, אך הצרה הגיעה מכיוון ידו: הבלם שעבר במהלך העונה ניתוח בידו לא צלח אותו ולאחרונה הוחלף לו בורג ביד על מנת לסדרה. בנתניה מקווים שורגוץ' יוכל לחזור לאימונים בתוך כשבוע וחצי, כך שגם בתסריט האופטימי הוא בספק לפתיחת ליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי