אורליצקי לטביב: "ללא מכירה, הקבוצה תעבור בתקציב מינימום"

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

יושב ראש בקרת התקציבים דיבר עם אנשי הקשר של בעלי בית"ר ירושלים על מנת לקבל ערבויות לתקציב הקבוצה, והבהיר כי לא יישלח מכתב אזהרה לפני הורדת הקבוצה ללאומית. תיקו 3:3 לבית"ר עם הכח רמת גן במשחק אימון

(גודל טקסט)

יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורליצקי עוקב בדריכות אחר המשא ומתן המתנהל בימים אלה על מכירת בית"ר ירושלים, הליך שמן הסתם ישפיע דרמטית על גובה תקציב המועדון שיאושר לעונת המשחקים הקרובה.

במקביל למגעים המתנהלים בין הבעלים אלי טביב ובין איש העסקים משה חוגג, מתנהל אורליצקי עצמו מול אנשי הכספים של טביב בארצות הברית כדי לקבל כבר בימים הקרובים ערבויות מהם לתקציב מינימום שיעביר את הקבוצה בבקרה. בשלב זה ברור שללא הסכם המכירה יאושרו רק חלק משחקני הסגל המקורי וללא שחקני הרכש החדשים, בהתאם לתקציב מינימום שינוע סביב 11-12 מיליון ש"ח. אורליצקי הבהיר הבוקר לאנשי טביב שאין לו כרגע כל כוונה להוציא מכתב התראה לפני הורדת הקבוצה ללאומית, וכי הוא מצפה שאנשי הכספים של הבעלים בארצות הברית יעבירו כבר בימים הקרובים את הערבויות הנדרשות.

כמובן שבמקרה והמועדון יימכר לאיש העסקים חוגג או לכל רוכש אחר, מדובר בסיפור שונה לחלוטין ואותו רוכש חדש יצטרך להעביר תקציב משלו בהתאם לרצונותיו ובהתאם ליכולותיו הכלכליות, כאשר ההערכה היא שאם חוגג יהיה זה שירכוש, כל הסגל הנוכחי כולל עידן ורד ושחקני הרכש החדשים יאושרו בבקרת התקציבים, בכפוף כמובן לאישור הוועדה להעברת זכויות.

שחקני בית
שחקני בית"ר מאוכזבים. עתיד הקבוצה עדיין לא נחתם (דני מרון)

בתוך כך ערכה היום הקבוצה משחק אימון נגד הכח עמידר רמת גן מליגה א' וסיימה בתיקו 3:3. בית"ר פתחה בהרכב החזק ביותר העומד לרשותה, אך הציגה יכולת ירודה ונראתה מאוד לא מוכנה לקראת פתיחת ליגת העל בעוד כשבועיים. שחקנים בקבוצה סיפרו שהמאמן גיא לוזון השתולל בחדר ההלבשה במחצית המשחק וזעם על החולשה שהציגו שחקניו. בית"ר פתחה את המשחק ביתרון 0:2, אך הסגולים השוו ל-2:2 עד המחצית. בהמשך עלתה הכח ליתרון 2:3 ורק פנדל של אופיר קריאף בדקות הסיום הציל את הצהובים-שחורים מהפסד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי