גם אם עידן ורד יירכש, מכבי חיפה תתחזק בנוסף בקשר זר

פרד רוטן ומו אלאך
פרד רוטן ומו אלאך | אתר רשמי

אלאך ורוטן החליטו לשחרר את קאיו הברזילאי ולצרף במקומו שחקן באותה עמדה, אפילו שקפטן בית"ר ירושלים עשוי להצטרף. חיימוב ערך אימון בכורה, זנטי כבש צמד מול טבריה וזכה למחמאות

(גודל טקסט)

לאחר שבועיים שכללו ארבעה משחקי גביע הטוטו, יזכו שחקני מכבי חיפה למנוחה בסוף השבוע וימתינו ביום ראשון למשחק בין בני סכנין לבין מכבי נתניה כדי לדעת אם יעלו לחצי הגמר ושם יפגשו את היריבה העירונית או ימשיכו למשחקי הדירוג. למעשה, כל תוצאה פרט לניצחון נתנייתי תשלח את מכבי חיפה לחצי הגמר.

במקביל, ממשיכים בקבוצה בהכנות ובבניית הסגל ואתמול הצטרף לראשונה לאימונים גם השוער גיא חיימוב. "מדובר בשוער הטוב בליגה בעונה שעברה ואין לנו ספק שהוא ימשיך ביכולת הגבוהה שלו גם העונה", אמרו בקבוצה. בנוסף ערכו אתמול הירוקים משחק אימון מול עירוני טבריה שהסתיים ב-0:4, במהלכו שותפו בעיקר השחקנים שלא שיחקו במשחק גביע הטוטו מול הפועל חדרה. מי שזכה למחמאות היה הקשר הצעיר עמית זנטי שכבש צמד.

זנטי, שלא שותף במשחקי גביע הטוטו בשל העובדה שהתחיל את ההכנה מאוחר יותר משאר הקבוצה, אינו צפוי לצאת בהשאלה ובצוות המקצועי מתכוונים לתת לו הזדמנויות להוכיח את עצמו מול הקהל הביתי.

במועדון ממתינים להתפתחויות בגזרת בית"ר ירושלים ועדיין מאמינים כי עידן ורד יצטרף לקבוצה. אגב בסביבתו של האחרון סיפרו כי לאחרונה ביקר מספר פעמים בחיפה ואף התעניין בדירות בעיר, אך ציינו כי טרם סוכמה העסקה בין ראשי המועדונים. ללא קשר לעסקת ורד החליטו הצוות המקצועי בראשות המנהל הטכני מו אלאך לצרף קשר זר נוסף שיכול לשחק בכנף וגם מתחת לחלוץ. מי שישלם את המחיר הוא קאיו אלבש ששותף 75 דקות מול טבריה, אבל הציג יכולת חלשה.


קאיו. היה חלש גם במשחק האימון מול טבריה ולא יזכה להמשיך (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי