מכבי חיפה לקלאוס: תסכים לפיצוי או שתוקפא בשבוע הבא

קלאוס וקאיו
קלאוס וקאיו | ערן לוף

הירוקים מעוניינים לצרף זר נוסף, החלוץ הווני שמחזיק בהצעה מארסנל סירב לפיצוי שהוצע לו והוצב לו אולטימטום על ידי המועדון. קהת יחזור לאימונים וצפוי להיות כשיר לדרבי בשני, אין הצעות על קאיו שלא בתוכניות

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר שהקבוצה הבטיחה את עלייתה לחצי גמר גביע הטוטו עקב מעידתה של מכבי נתניה מול סכנין, וכבר בשני הקרוב ייערך הדרבי החיפאי הראשון לעונת 2018/19. הירוקים מבינים כי מעבר לחשיבות והרצון לעלות לגמר, מדובר בדרבי יוקרתי וזאת לאור היתרון הברור במשחקי הדרבי בשנה שעברה. "העונה שלנו מתחילה כבר ביום שני וניצחון ייתן לנו פוש משמעותי להמשך", אמרו במועדון.

בימים האחרונים זוכה פרד רוטן לקבל בחזרה את השחקנים הפצועים, כאשר הבלם ההולנדי אטיין ריינן חזר לאימנים מלאים והיום (שני) צפוי לשוב רועי קהת שנעדר כשבוע ואמור להיות כשיר לדרבי. במקביל, החל המנהל הטכני מו אלאך לחפש אחר מועמד זר לקישור ההתקפי, ללא כל קשר לצירוף אפשרי של עידן ורד מבית"ר ירושלים. במועדון סבורים כי הקבוצה חייבת פליימייקר ולכן הנטייה למצוא שחקן מתאים בתפקיד זה.

לעומת זאת, מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. בחיפה היו בטוחים כי היווני יעזוב במהרה במיוחד לאחר שקיבל הצעה להצטרף לקבוצה הרוסית ארסנל טולה, כאשר מכבי חיפה הסכימה לפצות את השחקן ב-20 אחוזים משכרו השנתי שעומד על כ-650 אלף יורו, אלא שהחלוץ היווני דורש פיצוי גבוה יותר.

בנוסף הירוקים רוצים להעביר בבקרה את הקשר הקמרוני החדש ג'ורג' מנדג'ק ולכן הבהירו לקלאוס כי אם לא יעזוב עד סוף השבוע, הוא יוקפא והקמרוני יירשם במקומו. "קלאוס מבין את המצב וייעשה את ההחלטה שלו" אמר גורם במועדון. גם הברזילאי קאיו אלבש כבר קיבל הודעה כי אינו בתוכניות, אך בשלב זה חיפה לא קיבלה שום הצעה רשמית לרכישתו או שאילתו. גם השוער אוהד לויטה עשוי לעזוב בקרוב, ככל הנראה לעירוני קריית שמונה והשוערים שיישארו יהיו גיא חיימוב, עומרי גלזר וגיל אופק.


קאיו וקלאוס בעונה שעברה. שני הזרים לא ממהרים לעזוב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי