אשר אלון דורש: "לקחת את בית"ר ירושלים מידי טביב"

אשר אלון
אשר אלון | הפועל רעננה, רשמי

בעלי הפועל רעננה פנה ליועצים המשפטיים של ההתאחדות לכדורגל: "להפקיע לצמיתות את הקבוצה מידיו ולחסוך מאיתנו את פירוקה, הוא מרסק קבוצות ורומס כל מה שעומד בדרכו מזה מספר שנים"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה השיגה אתמול (ראשון) ניצחון ראשון בגביע הטוטו, 0:1 על מכבי פתח תקווה במגרשה החדש העונה – האצטדיון הלאומי ברמת גן. בקבוצה ציינו כי המשחק האחרון בגביע הטוטו נגד עירוני קריית שמונה יהיה כבר מפגש בו המאמן מנחם קורצקי יעלה עם ההרכב שגיבש לקראת מחזור פתיחת העונה נגד בני סכנין בעוד כשבועיים.

במועדון עקבו בשעות שלאחר המשחק אחרי שני שחקני הקבוצה יואב תומר ועדי נמני שבעקבות התנגשות ראשים חזיתית פונו לבית חולים ולאחר בדיקות שעברו השניים סובלים מזעזוע מוח קל ולא ישחקו במשחק הקרוב נגד קריית שמונה. המאמן מנחם קורצקי סיכם: "אני מבקש לצרף שני שחקנים, כשאחד מהם יהיה חלוץ. הבדיקות נמשכות ומי שיגיע יהיה שחקן שייפלט מאחת הקבוצות הבכירות. אריאל נגוואקם שהתאושש ממחלת המלריה קיים משחק ראשון ואם יגלה את היכולת שראינו בקלטות מקמרון נהיה מרוצים. מירקו אורמוש הוכיח כי הוא שחקן איכותי וכולנו מאמינים שהוא יתרום לנו בהמשך".

בקבוצה עוסקים הבוקר במכתבו של הבעלים אשר אלון, שפנה להתאחדות לכדורגל בדרישה להשעות את אלי טביב בטענה שהתערב בניהול המועדון חרף האיסור: "מזה מספר שנים אנו עדים לתופעה מוזרה שאדם אחד, מר אלי טביב, מרסק קבוצות כדורגל בליגת העל ותוך כדי כך רומס כל מה שעומד בדרכו, נהלים, חוקים, תקנות והופך את הכדורגל הישראלי לחוכא ואיטלולא בכל רחבי המדינה", פתח אלון את מכתבו ליועצים המשפטיים.

"במשך כל אותן שנים ההתאחדות והמנהלת עומדות וצופות מהצד וכמעט נמנעות מלעשות כל פעולה. לפני כשנתיים פעלה ההתאחדות ושללה את זכויות הניהול של מר טביב מבית"ר ירושלים לתקופה קצובה, וכיום משמש מר אלי אוחנה כיו"ר בית"ר ירושלים, אך מר טביב ממשיך לנהל את בית"ר ירושלים בפועל בדרכו שלו, קבל עם ועדה, ומוביל בדרך הבטוחה את התרסקותה של בית"ר ירושלים על כל קהל אוהדיה ותומכיה ברחבי המדינה, כפי שעשה ופעל בהפועל תל אביב ובהפועל כפר סבא. ההתאחדות והמנהלת ממשיכות בשתיקתן גם למול זעקתם לעזרה של אוהדיה ותומכיה, ובמיוחד לקול הזעקה השקטה של מר אלי אוחנה היו"ר של בית"ר ירושלים שממש עומד כחומה בצורה מול מר טביב ומסרב למכור במכירת חיסול את שחקניה של בית"ר ירושלים.


"ההתאחדות והמנהלת ממשיכות בשתיקתן גם למול זעקתו השקטה של אוחנה" (ערן לוף)

"אני כחבר בהנהלת המנהלת ויו"ר ועדת הכספים שלה וגם כחבר בהתאחדות לכדורגל, פונה אליכם בדרישה חד משמעית להפעיל את היועצים המשפטיים ולהתחיל באופן מידי לבדוק, לבחון, ולחקור את מעלליו ואת התנהלותו של מר טביב לכל אורך הדרך, במיוחד את הפרתו בכל מה שקשור לשלילת זכויות הניהול מידיו ובטוחני שלא חסרות ראיות. לכל האמור לעיל יש להפקיע לצמיתות את קבוצת בית"ר ירושלים מידיו של מר אלי טביב ולחסוך מאיתנו את ההמתנה הבלתי נסבלת לגחמותיו של מר טביב בקשר למכירת הקבוצה, ובאופן זה גם למנוע את פירוקה של בית"ר ירושלים שיוביל לכך שהקבוצה תתחיל את העונה בהפחתת 9 נקודות דבר שלא מגיע לקבוצת בית"ר ירושלים, ולא לקהל אוהדיה, וכל זאת בגלל מעלליו של אדם אחד", סיכם אלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי