נציגיו של ביארטקביץ' ייפגשו היום עם ראשי חדרה בנוגע לשחרורו

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

הסרבי דורש פיצוי והצדדים מקווים להגיע לסיכום בהקדם. אבו זייד חתם על חוזה נמוך עד ינואר, במועדון מחכים לשחרור מכבי חיפה בנוגע לגורפינקל. שוער המשנה עומרי אלון ביקש לעזוב

(גודל טקסט)

הפועל חדרה צפויה להיפרד כבר ביממה הקרובה מהקשר הסרבי סמיר ביארטקביץ'. היום (שלישי) בשעות הערב ייפגשו ראשי המועדון עם נציגיו של השחקן, שכבר מבוקש במספר קבוצות בליגה הלאומית, על מנת להגיע להסכם על התרת חוזהו. "אנחנו רוצים להגיע לפשרה ואני מאמין שזה יקרה", אמר הבוקר יושב ראש הקבוצה אורן גולן.

עזיבתו של הסרבי תאפשר לחדרה מרווח בבקרה התקציבית על פיו תוכל לצרף זר נוסף בעלות נמוכה יותר, ולהעביר בבקרה גם את הקשר חסן אבו זייד שחתם אתמול וגם את מגן מכבי חיפה יהב גורפינקל. על פי ההסכם עם אבו זייד, השחקן חתם על חוזה נמוך עד חודש ינואר בכדי להוכיח את עצמו בליגת העל מחדש ובמידה וירשים יישבו הצדדים שוב והשחקן צפוי לקבל שדרוג. מקורביו של השחקן אישרו ואף טענו כי אבו זייד מאמין כי ראוי לשחק בליגת העל העונה.

לגבי גורפינקל, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, כל התנאים סוכמו וכמו בכל ההסכמים של חיפה גם כאן רוצים הירוקים לדרוש דקות משחק ובחדרה יסכימו לתנאי זה. גולן אמר: "אני מקווה שגורפינקל יצטרף אלינו עד סוף השבוע". בנוסף, בקבוצה מתכוונים לשחרר מספר שחקנים שטרם עברו בבקרה התקציבית ואינם נמצאים בתוכניות של ניסו אביטן.

אורן גולן.
אורן גולן. "רוצים להגיע לפשרה" (צילום: 103)

במקביל, שוער המשנה עומרי אלון ביקש לעזוב את הקבוצה. אלון, שמוערך מאוד במועדון בשל העובדה שלמרות היותו בחור דתי לא פספס ולא איחר מעולם לאסיפה לאימון או משחק, החליט לעזוב את המועדון בשל רצונו לא לשחק בשבת. בהפועל חדרה נמסר הבוקר: "צר לנו על רצונו של עומרי לעזוב אך אנחנו מבינים ללבו. הפועל חדרה מאחלת לו בהצלחה בכל דרך שיבחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי