רוסלן ברסקי חתם לארבע שנים במכבי תל אביב

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | מכבי תל אביב

הקשר שחזר הקיץ לצהובים אחרי שנות השאלה האריך חוזה והבטיח את עתידו במועדון עד 2022: "אעשה הכל כדי להצדיק את האמון. מרגישים את המכביזם בקבוצה". מנספורד: "תגמול עבור תשוקה ועבודה קשה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ממשיכה להאריך את חוזיהם של חלק מהמושאלים ששבו אליה בקיץ, והיום (שלישי) הודיעה על כך שקשר הקבוצה רוסלן ברסקי חתם במועדון על חוזה חדש לארבע שנים, ולמעשה הבטיח את עתידו בקבוצה עד 2022. לפני חודשיים מימשו הצהובים את האופציה על ברסקי לעונה אחת והיום, כאמור, האופציה הוארכה בארבע שנים.


הקשר בן ה-26 לא אמור להיות משוחרר וייאבק על מקומו בקישור יחד עם שרן ייני, דן גלזר ואייל גולסה. "אני גאה ומאושר לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדלתי והתחנכתי", אמר ברסקי לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר החתימה. "כיף אחרי כמה שנים לחזור למכבי תל אביב ולהאריך את החוזה, כל שחקן ממחלקות הנוער חולם על זה ואני רוצה להוכיח שהמקום שלי שייך לפה ושמח להיות פה.


"לראות את הפרצופים המוכרים של שחקנים שגדלתי איתם או שהייתי איתם בהשאלה בבית"ר תל אביב/רמלה זה דבר שיעזור לנו מקצועית וחברתית", המשיך ברסקי, "כיף שכולם כאן ביחד ושמרגישים את המכביזם של שחקני מחלקות הנוער יחד בקבוצה הבוגרת. מכבי ת"א זה מועדון גדול שתמיד שואף למצוינות והתחושות טובות מפתיחת העונה. עברתי דרך לא קצרה על מנת לחזור למכבי תל אביב מהדלת הקדמית ואני מודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון שניתן בי ואעשה הכל כדי להצדיק אמון זה".



רוסלן ברסקי. חזר למועדון בו גדל מהדלת הקדמית (אודי ציטיאט)


מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הוסיף: "למרות תחושת הסיפוק שיש עם ההחתמות החדשות, מה שגורם לי לא פחות סיפוק הוא עצם העובדה שבוגרי מחלקת הנוער חוזרים למועדון כשחקני ליגת העל ומפגינים נאמנות למועדון שלנו. רוסלן התגבר על פציעה רצינית בגיל מוקדם וחזר ממנה, באמצעות השאלות, מחושל וחזק יותר. לאחר שהיה לו חלק משמעותי בהצלחה של הפועל חיפה בעונה שעברה, רוסלן עשה קפיצת מדרגה במהלך אימוני טרום העונה. חוזה חדש וארוך טווח זה הוא לא רק הכרה ביכולת שלו, אלא גם תגמול עבור תשוקה ועבודה קשה".


בנוסף, מכבי תל אביב פועלת להאריך את החוזים של המגן השמאלי שון גולדברג שבשלב זה אינו מוכן למהלך. גם מול יונתן כהן, שמחזיק בחוזה לשנתיים, המהלך לא יוצא עד עכשיו לפועל.


במקביל, מחר באימון הסיכום יחליט הצוות הרפואי והמקצועי אם הקשר דור פרץ הפצוע בכתף ואלירן עטר הסובל מכאבים בברך, ישחקו נגד פיוניק ירבאן בגומלין מוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי (20:30, שידור ישיר בספורט2).

Ruslan Barsky signs new 4-year deal https://t.co/UeTCt8yVIwpic.twitter.com/J5kWxcEYDc

— Maccabi Tel-Aviv (@MaccabiTLVFC) August 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי