העברות: יהב גורפינקל סיכם את תנאיו בהפועל חדרה

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה | דני מרון

השאלתו של מגנה הצעיר של מכבי חיפה לעולה החדשה סוכמה והוא אמור להצטרף ביממה הקרובה. הפועל תל אביב החתימה בלם חדש, יונס מלדה האריך חוזה בנתניה ובית"ר בעידן חוגג ממשיכה במסע הרכש

(גודל טקסט)
 רשמי
* שון גולדברג מצטרף להפועל חיפה. המגן (23) סיכם את תנאיו אצל מחזיקת הגביע ויצטרף אל הקבוצה לאחר שתשוב ממשחקה נגד אטאלנטה בליגה האירופית. לכתבה המלאה. (מיכאל וייסרמן)


* רוסלן ברסקי, קשרה של מכבי תל אביב בן ה-26 שחזר לקבוצת נעוריו הקיץ אחרי מספר שנים בהן היה מושאל, האריך את חוזהו בקבוצה בארבע שנים נוספות. לכתבה המלאה .(אשר גולדברג)


Ruslan Barsky signs new 4-year deal https://t.co/UeTCt8yVIwpic.twitter.com/J5kWxcEYDc

— Maccabi Tel-Aviv (@MaccabiTLVFC) August 14, 2018


* יונס מלדה, היהלום הצעיר של מכבי נתניה, חתם על חוזה חדש לחמש השנים הקרובות. לכתבה המלאה. (תומר חבז)


| הודעת מועדון |

חלוץ הקבוצה ושחקן הבית יונס מלדה, חתם על חוזה חדש במועדון ל-5 העונות הבאות. זאת באמצעות סוכנו גלעד קצב.

אנחנו מאחלים ליונס שנים רבות ופוריות במדי היהלומים. יאללה נתניה! pic.twitter.com/SEnNmRn8Wm

— מכבי נתניה (@Fcmn_il) August 14, 2018


* רכש חדש להפועל תל אביב. אורליך מלקה, בלם הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, חתם בקבוצה. האפריקאי בן ה-19 מגיע בהשאלה מאקנאס הפינית. לכתבה המלאה. (אשר גולדברג)


ברנקו מיכאילוביץ', ששיחק בארץ במדי הפועל עכו והפועל פ"ת חתם לשנתיים בדיושגיור מהליגה ההונגרית הבכירה


שמועות
*
 
יהב גורפינקל, מגנה הצעיר של מכבי חיפה, סיכם את תנאיו בעולה החדשה הפועל חדרה אליה הוא צפוי לעבור רשמית בהשאלה ביממה הקרובה. לכתבה המלאה. (מיכאל וייסרמן)


* עוד במכבי חיפה, במועדון הירוק מאוכזבים מכך שעידן ורד ככל הנראה לא יגיע, בשל הגעתו של הבעלים החדש של בית"ר ירושלים, משה חוגג. עם זאת, בחיפה כבר עובדים על תחלופות, שמשי שצפוי לקבל דקות משמעותיות כשחקן כנף הוא מוחמד עוואד. לכתבה המלאה. (מיכאל וייסרמן)


* טוטו תמוז, שלא שיחק כדורגל בשנה האחרונה, צפוי לחזור לקבוצה הרומנית פטרולול בה שיחק בשנים 2014-2016. לכתבה המלאה. (תומר חבז)


* אחרי צירופו של טל בן חיים הבלם, בבית"ר ירושלים בעידן משה חוגג ממשיכים לעבוד. מי שנמצאים על הכוונת של גיא לוזון והבעלים החדש הם מאור בוזגלו, שפנייה תיעשה לאביו יעקב בנושא, החזרת איתישכטר וכן צירוף מספר שחקני הגנה. לכתבה המלאה. (רענן ברנובסקי)



יגיע לבירה? בוזגלו. (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי