מכבי חיפה תגביר את מאמציה לצירופו של אופיר דוידזאדה

אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה | AFP

הירוקים מודעים לכך שגם בית"ר ירושלים תנסה להתחזק במגן שלא נכלל בתוכניות של גנט ועל כן ינסו להשלים את העסקה בימים הקרובים. מספר קשרים זרים הוצעו לאלאך, לויטה אינו מעוניין לעזוב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (רביעי) לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת משחק הדרבי מול הפועל חיפה ביום שני במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. מעבר לרצון להעפיל לגמר המפעל ואולי לזכות בתואר הראשון של העונה שעומד מבחינתם על הפרק, במועדון מקווים להוסיף ביטחון הן לשחקנים והן לקהל לקראת פתיחת העונה על ידי ניצחון בדרבי.

במקביל, בקבוצה ממשיכים בבניית הסגל ולאחר שאופציית עידן ורד ירדה מהפרק עקב רכישת בית"ר ירושלים, נראה שהמועמד הישראלי המוביל להצטרף הוא אופיר דוידזאדה. בצוות המקצועי אומנם מרוצים ממשחק ההגנה של רמי גרשון, אבל בטוחים כי צריכים מגן שיידע גם לתקוף ולכן מעוניינים במגן שלא נכלל בתוכניות גנט ולא זכה להאריך את חוזהו במכבי תל אביב.

במכבי חיפה מבינים כי גם בית"ר ירושלים רוצה לצרף את המגן השמאלי ולכן ייעשו מאמצים לבצע את העסקה כבר בימים הקרובים. "בזמן שבית"ר מתארגנת מחדש ננסה לעשות את המקסימום ולהביא את דוידזאדה", אמרו הבוקר בחיפה. בנוסף ממשיכים החיפושים אחר קשר זר נוסף שיגיע במקום קאיו אלבש. במועדון אישרו כי מספר קשרים הוצעו לקבוצה, אבל המנהל הטכני מו אלאך מעוניין למצוא קשר בתפקיד הפליימייקר וטרם מצא את השחקן המתאים. "עד לפתיחת הליגה נמצא את השחקן המתאים", אמרו בצוות המקצועי.


מכבי חיפה תנסה להקדים את בית"ר ירושלים בכל הקשור לצירופו (דני מרון)

כידוע במכבי חיפה עדיין נמצאים ארבעה שוערים וזאת לאחר שאוהד לויטה שהיה אמור לעבור לקריית שמונה נשאר בשלב זה בקבוצה לאור רצונו להישאר. במועדון מבינים כי ריבוי השוערים לא בריא ולכן ייעשו מאמצים למצוא פתרון בהקדם. מי שחזר לאימונים הוא הקשר רועי קהת שצפוי להיות בסגל ביום שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי