המטרה הבאה של הפועל חיפה: לצרף את מוחמד גאדיר

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

לאחר החתמתו של שון גולדברג, ניר קלינגר מעוניין לחזק את החוד ובכרמל ממתינים להפחתת הדרישות מצד הפועל באר שבע: "רצינו את בוזגלו, גולדברג וגאדיר. שניים מהם כבר הצטרפו". הקבוצה תתאמן הערב באיטליה

(גודל טקסט)

שביעות רצון בצוות המקצועי של הפועל חיפה לאחר החתמתו של המגן שון גולדברג ממכבי תל אביב. כפי שפרסמנו לא אחת, המגן היה בראש רשימת הרכש של המאמן ניר קלינגר ולמרות שהמשא ומתן לקח זמן רב, במועדון מרוצים כי המגן יעמוד לרשותם לקראת פתיחת הליגה.

בצוות המקצועי עוד רוצים להתחזק גם בעמדת החלוץ וממתינים להתפתחויות בגזרתו של מוחמד גאדיר, שכידוע אינו בתוכניות של המאמן ברק בכר ולמרות זאת הפועל באר שבע דורשת עבורו דמי העברה, מה שלא מקובל על בעלי הפועל חיפה יואב כץ. במועדון מאמינים כי עד פתיחת העונה תרצה באר שבע לדלל את הסגל ותוריד את הדרישות הכספיות על השחקן. "קלינגר רצה לצרף את בוזגלו, גולדברג וגאדיר והשניים הראשונים כבר חתמו", אמרו במועדון.

אתמול נחתה הקבוצה איטליה והערב היא תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק. קלינגר מתכוון לערוך שני שינוים ב-11, כאשר נראה כי ריקי מיטרבסקי וגל אראל יחזרו להרכב. מי שנשארו בישראל הם הקשר רועי שוקרני והחלוץ אלי אלבז שמקצועית הוחלט להשאירם מחוץ לסגל. בתחילה רצו בהפועל חיפה לתת לשחקנים להתאמן עם קבוצת הנוער, אבל השניים סירבו ובהתערבות ארגון השחקנים הם יתאמנו עם מאמנים אישיים.


אלמוג בוזגלו. כבר ערך את הבכורה ואפילו כבש (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי