סבע צפוי לחזור הערב, יצטרך להחליט אם לחתום בלודוגורץ

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

הקשר, שהודיע על ההצעה לראשי נתניה כבר ביום ראשון והמריא באישורם, יערוך פגישה מכרעת עם ראשי אלופת בולגריה. אם יחליט לסרב להצעה, צפוי להישאר בשורות היהלומים בחוזה משודרג

(גודל טקסט)

במכבי נתניה עדיין ממתינים לראות מה יעלה בגורלו של דיא סבע, שיצא אתמול (רביעי) בשעות הבוקר להתרשמות בקבוצת לודוגורץ הבולגרית. סבע המריא ביחד עם סוכנו ועורך הדין שלו רועי דניאל לבולגריה, כשהקשר צפוי לקבל חוזה בסדר גודל של 500 אלף יורו כשנתניה אמורה לקבל סכום זהה לזה שהציעה רובין קאזאן, 1.8 מיליון יורו.

בנתניה סיפרו אמש כי על ההצעה של סבע שמעו לראשונה ביום ראשון בבוקר, אך עד אתמול בשעות הבוקר המוקדמות טרם ידעו במועדון אם הוא ימריא או שלא. יש לציין שהמהלך עצמו נעשה בידיעתה של הקבוצה ולא נעשה מאחורי גבה, כך שסבע קיבל אישור למהלך. הבעיה צצה ביום הצילומים שערכה נתניה אתמול כאשר הקבוצה התבקשה לספק הסברים לגבי היעדרותו של סבע, שכן היעדרות של שחקנים, ובטח ברמת החשיפה שלו, משמעותה קנס כספי.

סבע עצמו מתלבט עדיין לגבי ההחלטה, כשבנתניה סיפרו כי טיסת חזור מתואמת לו להיום בערב, אז לודוגורץ תשחק במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית מול זרינסקי הבוסנית. מלך השערים של ליגת העל יצטרך להחליט לגבי עתידו במהרה, כשלא נראה שמעבר לאופציה זו הוא יכול למצוא הצעות נוספות ו-ויתור על הצעה זו משמע הישארות בנתניה בחוזה משודרג.


מלך השערים צריך להחליט בין לודוגורץ לנתניה (דני מרון)

בינתיים, בנתניה חזרו אמש לאימונים לקראת משחק גביע הטוטו ביום ראשון מול הפועל באר שבע בטוטו טרנר, שיהווה הכנה למשחק הליגה הראשון מול הפועל חיפה. בקבוצה הביעו את מורת רוחם על העובדה שטרם ידוע מתי ייערך משחקם במחזור הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי