רשמי: מכבי נתניה הודיעה על המשך דרכו של דיא סבע

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

הקבוצה הודיעה שהקפטן יישאר בקבוצה בעונה הקרובה. מוקדם יותר אמר אייל סגל לספורט1: "אין מי שתשלם סכום שיגרום לי לא לישון בלילה". הקשר יתלבש למשחק הערב מול הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק מול הפועל באר שבע (19:30), מכבי נתניה הודיעה רשמית שהקפטן דיא סבע ימשיך העונה בקבוצה: "מועדון הכדורגל מכבי נתניה והשחקן דיא סבע מאושרים להודיע על המשך דרכם המשותפת בעונה הקרובה", נכתב בהודעה הרשמית. מלך שערי הליגה בעונה שעברה חזר ביום חמישי מהתרשמות בלודוגורץ הבולגרית, להצעתה לא השיב בחיוב.

בכך מגיעה לסופה אחת הסאגות המדוברות הקיץ: סבע, שיזכה לשדרוג בשכרו כפי שכבר פרסמנו, יישאר באותו החוזה ובכל אופן צפוי להישאר לפחות עד חלון ההעברות של ינואר. הקשר, שהיה מלך השערים בעונה שעברה, הספיק בקיץ לצאת להתרשמות גם ברובין קאזאן וגם בלודוגורץ: אצל הראשונה הוא לא חתם בשל סעיפים בחוזה כמו אחוזים שיקבל מהמכירה והתרת חוזהו ואילו במקרה של הבולגרים הוא החליט שלא לקחת את ההצעה. הבעלים אייל סגל, יכול לסמן לעצמו וי גדול לאחר עזיבתו של ערן לוי, כשללא ספק הצעד הזה יקנה לו תמיכה גדולה אצל האוהדים.

בימים האחרונים עלה שמו של סבע בהקשר של מכבי חיפה, אך הבוקר סגל עשה סדר כשאמר לספורט1: "אני לא מכיר אף קבוצה בארץ שתשלם סכום שיגרום לי לא לישון בלילה". בנתניה שוללים, נכון לרגע זה, גם את האופציה של טרייד עם הירוקים בדומה לשיחות שהתנהלו עם ניקו אולסק. במועדון אמרו הבוקר: "מה שהיה נכון ללפני שלושה חודשים, לא נכון לעכשיו – גם בסכומים וגם במצב הסגל".


דיא סבע. הסאגה הסתיימה (ערן לוף)

 כפי שפרסמנו כאן באתר לראשונה, גם שמו של גיא מלמד נמצא חזק ברשימות של צוות המאמנים ובנתניה מחכים להתפתחויות בעניין זה. כזכור, אלונה ברקת הבהירה למכבי פ"ת כי היא אם מלמד ישוחרר, יהיה זה בעסקת מכירה עבור 300 אלף יורו ובנתניה שוקלים את העניין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי