שכרו של דיא סבע ישודרג ל-230 אלף דולר בעונה

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

בעקבות דחיית ההצעה מלודוגורץ, החלוץ ישודרג במכבי נתניה באמצעות תוספת של 80 אלף דולר. שי ברדה: "ההישארות של דיא זו אמירה של ההנהלה". הקבוצה מעוניינת לצרף עוד שני שחקני התקפה, מוחמד זבידאת חתם לעונה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה סיימה אתמול (ראשון) את שלב ההכנה לליגת העל לאחר ההפסד 2:1 להפועל באר שבע. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה רשמה הופעה חיובית, אך בגלל יכולת גבוהה של אריאל הרוש, לא יצאה הקבוצה בתוצאה טובה יותר. "התחלנו את המשחק טוב, אבל במחצית השנייה העייפות דיברה" אמרו שחקנים בקבוצה. "כל מה שהיה עד עכשיו זה היה שלב ההכנה. עכשיו מגיע המאני טיים".

שיחת היום במועדון נוגעת כמובן להישארותו של דיא סבע. מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה ימשיך בשורותיה של נתניה לפחות עד חודש ינואר וככל הנראה עד תום העונה לאחר שוויתר על ההצעה מלודוגורץ הבולגרית. בעקבות כך, החלוץ יזכה לשדרוג בשכרו שיטפס מ-150 אלף דולר לאיזור ה-230 אלף דולר. בעדכון החוזה לא צפוי להיקבע סעיף שחרור לאירופה.

"מבחינתנו, ההישארות של דיא זה בעצם כמו להביא את שחקן הרכש הכי טוב בחלון ההעברות הזה. מגיעה מילה טובה להנהלה. לא ברור איך הצליחו להשאיר אותו. מצד שני, זה מאוד מפתיע בכלל שהוא הסכים לוותר על הצעה כזאת. לא משנה כמה כסף יקבל כאן, הוא לא יתקרב להצעות שקיבל" אמרו שחקנים במועדון.


"ההישארות של היא כמו להביא את שחקן הרכש הכי טוב בחלון ההעברות הזה" (לירון מולדובן)

אז איך הצליחו הבעלים אייל סגל יחד עם המנכ"ל ניב גולדשטיין להשאיר את סבע בעיר היהלומים? כבר ביום חמישי כשנחת סבע מבולגריה וסיים את ההתרשמות בלודוגורץ, הוא זומן לשיחה בנתניה, שם הוצעה לו שדרוג בשכרו בתמורה להישארותו.

אתמול במהלך ההגעה לאצטדיון, חלה הסכמה על התנאים והקפטן החדש הפך ליקיר אוהדי נתניה. "לערן לוי לקח פה ארבע שנים להיות סמל. דיא הפך בהחלטה אחת לשחקן שהקהל הכי אוהב פה" ציינו במועדון.

"דיא זה שחקן של מאני טיים" פרגן בסיום שי ברדה. "אמרתי לפני שבועיים ואגיד גם הפעם. אני לא זוכר הרבה שנים בכדורגל שחקן כזה. ההישארות שלו מגיע שאפו גדול וקרדיט לאייל סגל ולניב גולדשטיין. הכל התחיל בעלי מוחמד, המשיך לניקו אולסק. ערן לוי זה עניין אחר אך גם הוא שחקן שתרם לנו בצורה פנטסטית, אך הסיטואציה לא הותירה ברירה להיפרד ממנו. ובנוסף גם ההישארות של דיא זו אמירה של ההנהלה, מכבי נתניה הוא המועדון הטוב בארץ עבורו".


שי ברדה מפרגן להנהלה (דני מרון)

מכבי נתניה ביקרה את מכבי חיפה ואת יענקלה שחר, על כך שלמרות כל הרחשים שפוזרו בתקשורת, בפועל שחר הגיש הצעה נמוכה ממה שנטען, וההצעה לא עוברת את הסכום של מיליון וחצי יורו.

מלבד דיא סבע, דראפיץ' וברדה ינסו לצרף עוד שני שחקני חיזוק בחלק ההתקפי: גיא מלמד עדיין נחשב למועמד המוביל כאשר כבש אתמול את אחד השערים לחובת הקבוצה. בעקבות יכולתו הטובה במשחק, לא מן הנמנע שבבאר שבע יחליטו להשאיר אותו בסגל הקבוצה או לפחות יתנו לשחקן עוד מספר הזדמנויות עד תום החלון.


בעקבות היכולת הטובה, מלמד עשוי להישאר אצל האלופה (לירון מולדובן)

בנוסף, גם המשא ומתן עם מוטי ברשצקי תקוע, וכל עוד הפועל תל אביב לא תצרף שחקן קישור נוסף, הקשר לא ישחורר. מי שכן הצטרף רשמית הוא המגן הימני מוחמד זבידאת, שנכלל אתמול בסגל בגביע הטוטו והבוקר חתם לעונה עם אופציה: "מאושר להגיע למועדון כמו מכבי נתניה. אתן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי