בית"ר ירושלים הודיעה רשמית: ערן לוי סיכם לעונה עם אופציה

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

חלוץ מכבי נתניה ישוב לקדנציה שנייה ויהיה הרכש הרביעי בעידן חוגג, אחרי טל בן חיים, אפונסו טיירה ומאור בוזגלו שצפוי לחתום בהקדם. ז'ורז'יניו עשוי להישאר. במקביל, מתנהל משא ומתן מתקדם עם לורן דה בוק

(גודל טקסט)
משה חוגג טרם זכה לקבל רשמית את האישור שקבוצתו עברה בבקרה וגם השלמת העברת הבעלות מול אלי טביב זקוקה למספר ימים נוספים, אבל יש כבר רכש רביעי מאז החלפת הבעלים: ערן לוי סיכם היום (שני) לעונה עם אופציה ויעבור לבירה, שם כבר בילה מינואר 2011 ועד תום 2012/13, משמע עונה וחצי.


ביממה הקרובה צפוי גם לחתום מאור בוזגלו באופן רשמי על חוזה לעונה אחת. הקשר שמחלים מקרע ברצועה הצולבת סיכם אתמול את תנאיו לעונה אחת עם הבעלים החדש משה חוגג, כאשר גובה החוזה נאמד בכ-200 אלף דולר לעונה לפני מענקים. בחוזה של בוזגלו הוכנס כמובן סעיף מיוחד שמתייחס לאפשרות של פציעה חוזרת במהלך העונה ואז החוזה יתבטל באופן אוטומטי.


בניגוד לשחקנים אחרים שנמצאים ברשימת הרכש של הצוות המקצועי, הבאתו של בוזגלו לבית וגן עלתה על הפרק מיד עם הגעתו של הבעלים החדש, שמיודד מאוד עם הקשר ומשפחתו בשל הכרות מוקדמת עוד מהתקופה שחוגג היה ספונסר ראשי של הפועל באר שבע ובוזגלו שיחק במדי האלופה הדרומית. בוזגלו היה למעשה השחקן שנמצא בראש רשימת הרכש של חוגג, עוד לפני שנסגר בכלל המשא ומתן שלו מול אלי טביב לרכישת המועדון ולכולם היה ברור שעל אף העובדה שהקשר המוכשר מסיים כעת הליך שיקום ארוך בשל פציעתו, חוגג יצרף אותו למדים הצהובים-שחורים וכך אכן יקרה היום באופן רשמי.



ערן לוי. הרכש הרביעי בעידן חוגג (אריאל שלום)


"מאור בוזגלו יהיה תוספת כוח אדירה לקבוצה", אמר שחקן בבית"ר, לאחר שנודע על צירופו של הקשר החדש. "מאור הוא שחקן איכותי ואם הוא בריא, אין ספק שהוא יוכל לעזור לנו מאוד. מאור בחור טוב ושחקן כדורגל מצוין, ואנחנו מקווים שהוא יצטרף אלינו כמה שיותר מהר", הוסיף השחקן. הצפי לחזרתו של בוזגלו למגרשים הוא סביב חודש אוקטובר ובבית"ר לא ימהרו להחזירו למגרשים לפני שיערוך בדיקות מקיפות שיוכיחו כי הוא כשיר לחלוטין. 


בוזגלו וכאמור לעיל גם ערן לוי יצטרפו לטל בן חיים ואפונסו טיירה שכבר חתמו. במועדון מצפים כעת לקפיצה משמעותית בכל הקשור לקצב מכירת המנויים, לאחר שעד כה נמכרו בערך 2,000 מנויים. בפגישה שנערכה אתמול בבקרת התקציבים, בין עופר אורליצקי ובעלי בית"ר, הציג חוגג צפי ראשוני של 5,000 מנויים, אך בשיחות פנימיות במועדון מאמינים שאפשר להגיע למספרים גדולים יותר.


 

מאור בוזגלו. יחתום בהקדם על חוזה לעונה (דני מרון)


בתוך כך, בית"ר מנהלת משא ומתן מתקדם עם המגן השמאלי לורן דה בוק שמשחק בלידס מליגת המשנה באנגליה ואינו צפוי להישאר בקבוצה של מרסלו ביילסה. דה בוק (25) גדל במחלקת הנוער של לוקרן ומשם עבר לקלאב ברוז' במדיה שיתוף פעולה עם ליאור רפאלוב. בעונה שעברה רשם שבע הופעות בצ'מפיונשיפ, והעונה הוא עדיין לא זכה לשחק.


גם שמו של מיהאי קורהוט, שסיים את חלקו בהפועל באר שבע, שוב הוזכר כמועמד להצטרף. בבית"ר יצטרכו לקבל החלטות גם בנוגע לזרים שיש כעת בסגל. נכון לעכשיו רשומים בקבוצה שישה זרים: אנטואן קונטה, קרלוס קוויאר, יאקוב סילבסטר, אפונסו טיירה, ז'אורז'יניו ואריק סאבו וזה עוד לפני שצורף כאמור מגן שמאלי זר.


הבלם הספרדי קיבל אמנם הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה, אולם הנושא לא כל כך פשוט, שכן קוויאר מתעקש לקבל את כל שכרו ומסרב לעזוב את הקבוצה. בנוגע לז'אורז'יניו, נראה כרגע שכל האופציות לגביו פתוחות לחלוטין. בבית"ר שוקלים את האפשרות להקפיא את חוזהו של הקשר שנמצא בברזיל ומסיים שם את הליך השיקום שלו מהפציעה שעבר בברכו. במועדון לא יודעים באיזה כושר ישוב הברזילאי ולצד אופציית ההקפאה, ינסו למצוא קבוצה בישראל שתקלוט אותו או לחילופין הוא אפילו עשוי לקבל צ'אנס נוסף ולהוכיח את יכולתו כדי להישאר בסגל.



מלידס לבית"ר? דה בוק (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי