הירש החל להתאמן בנתניה ועשוי להצטרף, מלמד מתרחק

שחר הירש
שחר הירש | דני מרון

חלוץ הפועל תל אביב בעונה החולפת ינסה להרשים את הצוות המקצועי, בעוד שחקן הפועל ב"ש שהיה מועמד גם הוא מתרחק וצפוי להישאר בשורות האלופה עקב היכולת הטובה שגילה בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

האם מכבי נתניה בדרך לחיזוק? חלוצה של הפועל תל אביב בעונה שעברה, שחר הירש, החל להתאמן בקבוצה ואם ירשים את צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ ושי ברדה, הוא צפוי לחתום.

הירש בן ה-25, כבש בעונה שעברה תשעה שערים במדי הקבוצה של קובי רפואה ולמרות שבחוזהו הייתה אופצייה לעונה נוספת, האדומים החליטו שלא לממש עליו את האופצייה והוא הפך לשחקן חופשי. הירש, ששיחק בצעירותו במחלקות הנוער של הפועל ומכבי חיפה בעברו, שיחק גם בקבוצות הבוגרות של החיפאיות וכן בהפועל עפולה, הפועל רעננה וכאמור בעונה שעברה בהפועל תל אביב.

מועמד אחר שהיה אמור לחזק את חוד ההתקפה של נתניה כפי שפורסם כאן לראשונה הוא גיא מלמד, שלאור יכולתו הטובה שהציג מולה במשחק גביע הטוטו, בקבוצתו הפועל ב"ש לא ימהרו לשחררו. ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר פתיחת משחקי הליגה. אם הירש ירשים ויחתום, בקבוצה ינסו לצרף שחקן התקפה נוסף לקראת פתיחת הליגה שתיערך ביום שבת הקרוב באיצטדיון סמי עופר מול הפועל חיפה.


מלמד חוגג נגד נתניה. צפוי להישאר בבית הנגב (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי