יהב גורפינקל יעבור להפועל חדרה ביממה הקרובה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מגנה הצעיר של מכבי חיפה יושאל לעולה החדשה וצפוי לחתום רשמית ב-24 השעות הקרובות. הקפטן אבבה יעדר ממשחק הפתיחה עקב פציעה, אכזבה מחלוץ הרכש עוז פרץ שעוד לא חזר לאימונים: "ציפינו ממנו שכבר יחזור בהקדם"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת פתיחת העונה ומקווה להשלים את הסגל במהרה, לקראת משחקה הראשון ביום שבת הקרוב נגד הפועל תל אביב. מי שצפוי לחתום ביממה הקרובה הוא מגנה של מכבי חיפה יהב גורפניקל, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1.

המגן הצעיר אינו נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי של הירוקים ומעוניין לעבור לעולה החדשה. בחיפה אומנם חשבו בתחילה להשאיל את השחקן דווקא להפועל נצרת עילית, אך המגן התעקש לחתום בחדרה. אצל העולה החדשה אישרו כי הירוקים חתמו על ההשאלתו ושישלחו את האישור הסופי ב-24 השעות הקרובות.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת משחק פתיחת העונה בשבת מול הפועל תל אביב. מי שייעדר בוודאות הוא הבלם והקפטן יעקב אבבה שעדיין סובל מפציעה. שחקן נוסף שייעדר מהסגל בקרוב הוא החלוץ עוז פרץ. בחדרה מאוכזבים מפרץ וטוענים כי למרות שעבר בדיקת MRI שלא הצביעה על פציעה קשה, פרץ ממשיך להתלונן על כאבים ועדיין לא חזר כלל לאימונים. "ציפינו מפרץ שכבר יחזור בהקדם לאימונים' אמרו בחדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי