פערים בין הפועל חיפה לעכו לגבי בן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | אריאל שלום

מחזיקת הגביע חוששת מהדלילות בחלק ההתקפי בסגל ומעוניינת לצרף את החלוץ, אך היורדת בעונה החולפת מערימה קשיים: "רק אם ישלמו מליון שקל העסקה תצא לפועל". גם צירופו של גאדיר תקוע בשלב זה

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה לא התרגשו במיוחד מההפסד בחצי גמר גביע הטוטו למכבי חיפה והקבוצה כבר עם הפנים קדימה למשחק הראשון מול מכבי נתניה בשבת. בקבוצה דואגים בעיקר מהדלילות בחלק ההתקפי בסגל לאור ההרחקה של אתנסיס פאפאזוגלו בגביע הטוטו והפציעה הקשה של אלמוג בוזגלו, שככל הנראה סיים את העונה.

כזכור, גם החלוץ אלי אלבז הודח מהסגל בשבועיים האחרונים, על פי החלטתו של ניר קלינגר. בשל כך, הציע בעלי הקבוצה יואב כץ להחזיר את אלבז לרוטציה, אך הבהיר כי ההחלטה הסופית תהיה של קלינגר. אלבז עצמו התאמן אתמול אימון שגרתי עם השחקנים המחליפים בחצי גמר גביע הטוטו וטרם זכה לשיחה מהמאמן. בכל מקרה, לא מן הנמנע כי שיחה בין קלינגר לאלבז תתקיים עד סוף השבוע. 

במועדון מבינים כי לאור המצב הם בכל מקרה חייבים חיזוק בחלק ההתקפי שישנה כוונה לצרף את החלוצים מוחמד גאדיר ובן אז'ובל. בראש הרשימה של קלינגר נמצא גאדיר אך כץ אינו מוכן להתפשר בתשלום דמי העברה ולכן בשלב זה טרם ברור אם העסקה תצא לפועל. לגבי אז'ובל, גורמים בחיפה סיפרו לאחרונה כי העסקה קרובה לסיכום אבל בעכו הבהירו הבוקר שכלל לא הוגשה הצעה רצינית מצדה של מחזיקת הגביע. גורם בכיר בעכו אמר הבוקר: "לאז'ובל יש תג מחיר של מיליון שקלים והפועל חיפה הציעו רק 150 אלף דולר. רק אם יעמדו במחירו של השחקן אז העסקה תצא לפועל". בנוסף, הבהירו בעכו כי גם אז'ובל עצמו טרם אישר כי הוא מעוניין לעבור לכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי