זובאס ישוב להרכב כבר מול אשדוד במחזור הפתיחה

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | צילום: דני מרון

השוער שהוצא מהסגל נגד סכנין בשל "חוסר חשק" דיבר עם אבוקסיס ויחזור לעמוד בין הקורות במשחק הראשון של הליגה. סתיו פיניש לא סיכם את הארכת חוזהו ולא ישותף, במועדון ממשיכים בחיפושים אחר בלם וחלוץ זרים

(גודל טקסט)

בני יהודה תפתח בשבת את משחקיה בליגת העל כשתתארח אצל מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה. קיץ רגוע ביותר עבר על הזהובים, שיפתחו את העונה בסגל חסר וללא בלם וחלוץ, שתי עמדות שבצוות המקצועי רוצים לחזק. בשל העובדה ששוק השחקנים הישראלים אינו משופע באופציות מתאימות מחפשים בבני יהודה זרים לשתי העמדות הללו, אולם עד כה לא נמצאו שחקנים מתאימים.

מי שכן יחזור לסגל ואף יפתח בהרכב הוא השוער הליטאי אמיליוס זובאס, שקיבל החלטה להישאר לפחות עד תום העונה הנוכחית במועדון ובכך ירדה מהפרק אופציית מכירתו לקבוצה אחרת. כזכור זובאס הוצא מהסגל בשבוע שעבר במשחק גביע הטוטו נגד סכנין, בשל מה שהוגדר בקבוצה "חוסר חשק באימונים ובמשחקים". לאחר שהליטאי קיים שיחה עם המאמן יוסי אבוקסיס, יושרו ההדורים והוא יחזור לפתוח בין הקורות. "אני רוצה להישאר בבני יהודה ואני מוכן לתת את כל כולי בשביל הקבוצה מעכשיו והלאה", אמר זובאס לחבריו בקבוצה אחרי ששוחח עם המאמן. "מבחינתי נגמרו כל הספקולציות, אני מרוכז בהצלחת הקבוצה ומקווה שנעשה יחד עונה טובה".

שחקן נוסף שהודח מהסגל בשבוע שעבר, ולא מסיבות מקצועיות, הוא הקשר סתיו פיניש, שמנהל בימים אלה משא ומתן עם ראשי המועדון על הארכת חוזהו. בשבוע שעבר ובשל העובדה שלא הסכים לחתום על ההצעה שקיבל הוחלט שלא להכלילו בסגל. בבני יהודה הבהירו שכל עוד השחקן יסרב לחתום על הסכם חדש, הוא יהיה מחוץ לסגל.

אבוקסיס ופיניש. מסרב לחתום (אודי ציטיאט)
אבוקסיס ופיניש. מסרב לחתום (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי