החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' חתם במ.ס אשדוד לעונה הקרובה

יוסיפ איבנצ'יץ'
יוסיפ איבנצ'יץ' | מאור אלקסלסי

הקרואטי ששיחק בהפועל אשקלון ובהפועל חיפה יצטרף לסגל של בלגויה מילבסקי ובקבוצה רוצים לשתף אותו כבר במחזור הפתיחה נגד בני יהודה בשבת

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של יוסיפ איבנצ'יץ' על חוזה לעונה אחת במדי המועדון. החלוץ הקרואטי בן ה-27 יצטרף לסגל של בלגויה מילבסקי וינסה לעזור לקבוצה הדרומית להתמודד נגד הירידה ואולי אפילו על מקום בפלייאוף העליון בעונה הקרובה.

איבנצ'יץ' הגיע לישראל מרייקה הקרואטית וזוהי התחנה השלישית שלו בארץ. הוא הגיע לכאן לראשונה כשחקן שריף טירספול המולדבית, בגומלין מול הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות בשנת 2016. לאחר חצי עונה חתם בהפועל אשקלון ובעונתו הראשונה סייע לקבוצה הדרומית להישאר בליגה כאשר כבש שלושה שערים והוסיף עוד שלושה בישולים. בחודש ינואר האחרון הגיע החלוץ אל הפועל חיפה והיה שותף לזכייה והיה שותף לזכייה בגביע של המועדון אך אכזב את הצוות המקצועי אחרי שלא כבש שער ליגה אחד במדי הקבוצה.

מ.ס אשדוד תפתח את העונה בשבת במשחק בית נגד בני יהודה, קבוצה שכמו אשדוד לא רשמה קיץ פעיל במיוחד מבחינת החתמות. כעת ינסו באשדוד להעביר את איבנצ'יץ' בבקרה במהירות האפשרית על מנת שיוכל להיות בסגל למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי