קלינגר: מי שיצטיין באימונים יקבל הזדמנות, כולל שוקרני ואלבז

ניר קלינגר עם שון גולדברג
ניר קלינגר עם שון גולדברג | ספורט1

מאמן הפועל חיפה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת משחק פתיחת הליגה נגד מכבי נתניה: "מי שלא יעמוד בסטנדרטים שלי, לא יהיה פה". על הרכש: "מנסים להביא עוד חלוץ". הקבוצה תחסר בשבת את פאפאזוגלו המורחק

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה (19:30, שידור ישיר בספורט3) ובמועדון רוצים לפתוח את הליגה ברגל ימין. האדומים מהכרמל יודעים את חשיבות המשחק הראשון, אך מאידך סובלים מסגל חסר, לבטח בחלק ההתקפי. מעבר לפציעה הקשה של אלמוג בוזגלו שסיים את העונה, מול היהלומים תחסר חיפה גם את החלוץ היווני אתנסיס פאפאזוגלו שהורחק במהלך השבוע בגביע הטוטו.

השניים מצטרפים לאלי אלבז שבשבועיים האחרונים נותר מחוץ לסגל בשל סיבות מקצועיות וטרם ברור אם המאמן ניר קלינגר יחזור בו ויתן לו הזדמנות נוספת, או שהחלוץ יחפש קבוצה אחרת עוד לפני סיום מועד ההעברות. במהלך השבוע האחרון העלו בחיפה הילוך בנוגע לצירופם של בן אז'ובל ומוחמד גאדיר, אך בשלב זה אין כל התקדמות עם שניהם.

בהפועל עכו הבהירו לחיפה כי לאז'ובל יש תג מחיר של מיליון שקלים או אפשרות לרכוש 85 אחוזים מכרטיס השחקן שלו תמורת 800 אלף שקלים, סכומים אותם הבעלים יואב כץ מסרב לשלם. במקרה של גאדיר, החלוץ אינו מוכן להתפשר בשכרו כשבנוסף בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, דורשת 50 אלף דולרים כדי ההעברה. בחיפה מבינים כי אי הגעת החלוץ תפגע בפתיחת העונה. "העיכוב של כץ בהבאת החלוץ יכולה להיות קריטית לעונה כולה", אמר גורם במחזיקת הגביע.

המאמן ניר קלינגר אמר הבוקר (חמישי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הראשון של הליגה: "אני מאחל לכולנו שתהיה עונה מוצלחת לא פחות מהקודמת. ההכנה שלנו הייתה אינטנסיבית, השתתפנו באירופה והיינו באלוף האלופים. השחקנים נמצאים בכושר גופני יוצא מן הכלל. יש לנו ציפיות לעונה הקרובה אבל גם היו לנו לא מעט תקלות שעל חלקן התגברנו וחלקן עדיין לא. העזיבות של תורג'מן ובן בסט היו בעייתיות, במיוחד של עדן שהגיעה בטיימינג לא פשוט. התגברנו על הבעיות האלה ובין השאר אני שמח שהבאנו את שון גולדברג שיהיה תחליף את שיימן. בנוסף הבאנו את אלמוג שהיה בינגו לשינויים שלנו ואני אתמוך בבוזגלו שיחזור לשחק עוד העונה".

קלינגר ושון גולדברג.
קלינגר ושון גולדברג. "עשה הכל כדי להגיע אלינו" (ספורט1)

היריבה במשחק הראשון: "מכבי נתניה הייתה הפתעת העונה שעברה, מדובר בשתי קבוצות טובות ואני מקווה שנראה את הפועל חיפה שכולם ירצו לראות. מכבי נתניה קבוצה מצוינת. מבחינת האסים, ערן לוי עזב אותם וסבע שחקן מצוין, אבל מעבר לזה יש שחקנים טובים".

"הצבתי סטנדרטים מסוימים ולאורך כל תקופת ההכנה הבהרתי את זה, ומי שלא יעמוד בסטנדרטים לא יהיה פה. אני מאמין שהשחקנים הבינו את זה. לקראת שבת? הקבוצה היא מעל הכול ואין לי שום רצון לשים אותי לפני המועדון. כל שחקן שמצא את עצמו מחוץ להרכב והסגל, הייתה לזה סיבה מקצועית. מי שיהיה טוב באימונים יקבל הזדמנות, כולל שוקרני ואלבז. מי שיילחם ישחק. ראיתי שיש שיפור אצל חלק מהשחקנים ואצל חלק לא".

על שון גולדברג: "היה משא ומתן ארוך שקיבל תאוצה בשבוע האחרון, ואין ספק ששון עשה הכול כדי להגיע להפועל חיפה. כל מי שהגיע אלינו ממכבי תל אביב התחשל וישתפר".

אלבז.
אלבז. "מי שיילחם ישחק" (ערן לוף)

רכש: "נעשו צעדים נכונים, יש חוסר לאחרונה ואנחנו מנסים להביא עוד חלוץ. נצטרך לחכות בסבלנות, גם גאדיר ואזובל רוצים לשחק בהפועל חיפה".

"קשה לשחזר את העונה האחרונה", סיים קלינגר, "נצטרך לשמור על בסיס מקצועי והשארנו שלד אצל השוערים ושחקני הגנה ושם יש לנו את השחקנים הטובים בישראל. עשינו עבודה טובה בקיץ גם ברכש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי