עדי נמני: קשה להאמין ששחקן של רעננה יוזמן אי פעם לנבחרת

עדי נמני
עדי נמני | עדי אבישי

השחקן הוותיק של הקבוצה מהשרון, אופטימי ומרוצה מהמעבר לאצטדיון ר"ג. הוא מספר שדחה בקיץ הצעות מבית"ר ירושלים ומק"ש וכי כמגן, אין לו חשש מאף חלוץ. הוא משוכנע שב"ש תזכה באליפות רביעית ברציפות

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תפתח את משחקיה בעונת 2018/2019 ביום ראשון, כשתתארח אצל בני סכנין. אחרי עונה מוצלחת, מקווים בקבוצה מהשרון להציג יכולת טובה ולתקוע יתד איתן בליגה הבכירה. השחקן הוותיק ביותר בסגל של רעננה, הוא המגן בן ה-27 עדי נמני, שסופר כבר שמונה שנים בקבוצתו של אשר אלון. נמני אגב, מתגורר לא הרחק מרעננה, בישוב קדימה שבשרון ובקרוב הוא אמור להפוך לאב.


בשיחה עם ספורט1, הוא משחזר את תחילת הקריירה שלו: "זה היה במכבי נתניה ומי שהעלה אותי לראשונה לבוגרים הוא המאמן הגרמני המהולל לותאר מתיאוס. בהמשך, קיבלתי את הקרדיט בקבוצה הבוגרת מהמאמן ראובן עטר, אך זה היה מעט מידי עבורי. כשראיתי שאני ממעט לשחק, הגעתי להפועל רעננה ששיחקה אז בליגה הלאומית. לאחר שתי עונות בהשאלה, הבעלים אשר אלון רכש את כרטיס השחקן שלי ומאז אני שייך לקבוצה".


השם נמני הוא שם מחייב בכדורגל הישראלי
"אכן, ורבים שואלים אותי אם אני מהמשפחה של אבי נמני. אז התשובה היא לא. אחרת כבר הייתי משחק במכבי תל אביב", הוא אומר.



אבי נמני. שם מחייב אבל ללא קשר משפחתי בינו לבין עדי (דני מרון)


בקיץ נראה היה שאתה בדרך למועדון אחר
"הייתה לי הצעה מאלי טביב לבוא לבית"ר ירושלים וגם הצעה מקריית שמונה. תחושת הבטן אמרה לי לא לעבור אליהם. קיבלתי שדרוג שהתאים לי. אל תשכח שהפועל רעננה עבורי זה בית ומשפחה ואחרי שיחות עם המאמן מנחם קורצקי, החלטתי להמשיך בקבוצה".


אתה מוגדר כשחקן הנשמה והלוחם הגדול של הקבוצה
"בשבוע שעבר במשחק נגד מכבי פ"ת, הייתה התנגשות ראשים ביני לבין יואב תומר ושנינו פונינו לבית חולים עם זעזוע מוח. ידעתי שלא אפסיד את המשחק הבא נגד קריית שמונה והאמת שעליתי למגרש עם סחרחורת. כל משחק הוא מבחינתי כאילו זאת ההזדמנות האחרונה שלי ואת זה אני מכניס לעצמי לראש. אני משחק עבור המועדון ועבור חברי לקבוצה".



מנחם קורצקי. שכנע את נמני להישאר (עדי אבישי)


אתה לא מקבל את הכסף הגדול כמו שמקבלים עמיתיך במכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל באר שבע
"הכסף הגדול של האחרים לא מעניין אותי, אני שמח בחלקי ואין לי שום תלונה. שרק נהיה בריאים ונמשיך לשחק כדורגל".


איזה שחקן מהווה עבורך דמות לחיקוי?
"אהבתי מאוד את לואיס מרין הבלם הזר שלנו. את האישיות שלו השקט והמנהיגות באימונים במשחקים ומחוץ למגרש, דמות שמהווה מודל לחיקוי עבורי. מבחינה מקצועית, גם דדי בן דיין היה שחקן שממנו למדתי מקצועית את התפקידים בהם אני יכול לשחק כמגן, בלם וקשר".



אלירן עטר. נמני לא חושש ממנו (דני מרון)


יש חלוץ ישראלי שאתה חושש ממנו במיוחד?
"אני לא חושש משום שחקן ישראלי ומתמודד מול כולם באותה דרך ובאותה חשיבה מקצועית ולא משנה אם זה אלירן עטר או כל שם אחר".


אתה חולם על זימון לנבחרת ישראל? 

"אין שחקן כדורגל שאינו רוצה ללבוש את מדי הכחול – לבן של הנבחרת הלאומית. קשה להאמין ששחקן של הפועל רעננה יקבל הזמנה לנבחרת ולא נראה לי שזה יקרה גם בעתיד הקרוב". 


איזו עונה צפויה להפועל רעננה?
"אני מקווה שהמעבר לאצטדיון רמת גן, יעשה טוב לשחקנים ולאוהדים. אני מאמין שהעונה תהיה המשכיות לסיום העונה שעברה. אנחנו צריכים לצבור את הנקודות מוקדם ולהבטיח את ההישארות בליגת העל". 



ב"ש חוגגת. נמני מנבא לה צלחת רביעית ברציפות (דני מרון)


מי המאמן שהכי השפיע על הקריירה שלך?
"יובל עזריה. הוא היה זה שהקנה לי את כל יסודות הכדורגל וממנו שאבתי המון. הוא לימד אותי להיות בן אדם לפני שחקן כדורגל. מדובר באיש מקצוע ענק".


ולסיום עדי, מי לדעתך תזכה העונה בתואר האליפות?

"לדעתי האלופה תהיה שוב הפועל באר שבע, פעם רביעית ברציפות. יש לה את הסגל המקצועי הטוב ביותר. למרות זאת, יהיה מאבק צמוד עד לסיום מול מכבי תל אביב. לדעתי מכבי חיפה לא תהיה קשורה גם העונה למאבק האליפות".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי