אג'ידה: מתרגש לחזור לליגת העל, עבדנו קשה בשביל הרגע הזה

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | דני מרון

שוער הפועל חדרה מוכן למחזור הפתיחה נגד הפועל תל אביב בשבת (18:45, ספורט4): "אצטרך להוכיח שמקומי בליגה הראשונה". אביטן מתלבט בין גורפינקל לגרצ'ין בהגנה, במועדון מצפים לעידוד מאסיבי מהקהל המקומי

(גודל טקסט)

התרגשות שיא בהפועל חדרה לקראת המשחק הראשון בליגת העל לאחר 39 שנים. החדרתים יפתחו את העונה במשחק בית מול הפועל תל אביב מחר (שבת 18:45, שידור ישיר בערוץ ספורט4) ובקבוצה מקווים לעידוד מאסיבי שיגיע מהקהל המקומי. "שנים רצו בחדרה להיות בליגת העל וכעת אנחנו שם. זה הזמן של הקהל לבוא ולתמוך בנו" אמרו בחדרה.

מבחינה מקצועית, במועדון מודעים להפרשי הרמות בין שתי הקבוצות אך עדיין מקווים להוציא נקודות במחזורים הראשונים, בטח עד התשובה של רשם העמותות לגבי הניהול התקין. בחדרה יודעים כי ברגע שהקבוצה תקבל את מלוא התקציב היא גם תוכל להשתדרג מבחינת שחקני הרכש. מבחינה מקצועית ישנה התלבטות אצל המאמן ניסו אביטן לגבי המערך שיפתח במשחק, כאשר הנטייה היא לעלות עם הרכב דומה לזה שפתח בניצחון על מ.ס אשדוד בגביע הטוטו. אחת ההתלבטויות של אביטן היא בעמדת המגן, בין יהב גורפינקל למקסים גרצ'קין. הבלם והקפטן יעקב אבבה עדיין פצוע וייעדר מהמשחק.

מי שצפוי להיות שחקן משמעותי העונה הוא השוער אוסטין אג'ידה, שאמר לקראת המשחק: "אני מתרגש לחזור לליגת העל. עבדנו קשה בשביל הרגע הזה ואנחנו שמחים שאנחנו שם. אצטרך להוכיח שמקומי בליגה הראשונה ובכלל, יש לנו קבוצה מוכשרת שיודעת את העבודה".

אביטן. מתלבט לגבי המערך (דני מרון)
אביטן. מתלבט לגבי המערך (דני מרון)

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, דויד מתיאוס, ירין פרץ, מקסים גרצ'קין (יהב גורפינקל), קווין טאפוקו, מוחמד אבופאני (סלים עמאש), חסן אבו זייד, עלי חטיב, אנז' פרדי פלומיין, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי