300 אוהדים הגיעו לאימון, מנדג'ק: "המלחמה מתחילה"

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | דני מרון

הקמרוני, שצפוי לפתוח לצד לביא ואזולאי, צייץ: "מחר קלאסיקו נגד האויבים שלנו". מנחם יתפוס את מקומו של גרשון הפצוע, לויטה עשוי להיות בסגל בפעם האחרונה. צפו בקהל מעודד את השחקנים באימון מכבי חיפה

(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק מחר (ראשון, 21:00) מול מכבי תל אביב. הירוקים רוצים לפתוח את העונה בצורה טובה ומודעים במיוחד לחשיבות המשחק מול הצהובים עבור האוהדים. כ-300 אוהדי מכבי חיפה וביניהם הקופים הירוקים הגיעו לאימון מכבי חיפה ועצרו את האימון המסכם. האוהדים ביקשו מהשחקנים לשיפור בעונה הקרובה ולהביא ניצחון כבר מחר מול הצהובים. הקפטן רמי גרשון שוחח עם האוהדים והבטיח שיגיעו מחויבים למשחק.

מבחינה מקצועית, הקבוצה תגיע ללא הקפטן רמי גרשון שנפצע בצלעות בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה וייעדר כשבוע. באימון המסכם יצטרך המאמן פרד רוטן לקבל החלטה לגבי מחליפו של גרשון, כשסאן מנחם תורגל בהרכב. שינוי נוסף שצפוי להיות בהרכב הוא החזרתו של נטע לביא על חשבונו של אופיר מזרחי. רוטן ירצה לשמור על איזון במרכז השדה ומאמין שלביא יהיה ציוות טוב יותר לצידם של שלומי אזולאי וג'ורג' מנדג'ק שנרשם בבקרה התקציבית על חשבונו של סטפנוס אתנסיאדיס ששוחרר. הקשר הקמרוני של הירוקים נרגש והספיק כבר לצייץ בטוויטר: "מחר הקלאסיקו נגד האויבים שלנו בליגה. המלחמה מתחילה וכולנו מוכנים".

מי שצפוי להיות בפעם האחרונה בסגל הקבוצה הוא השוער אוהד לויטה, שבחיפה החליטו שישוחרר לאחר הגעתו של גיא חיימוב. ההודעה על כך הייתה אמורה לצאת כבר בשבוע שעבר, אבל אז נפצע עומרי גלזר ועניין התעכב. גלזר אומנם חזר לאחרונה לאימונים מלאים, אבל הצוות יקבל החלטה אם להכלילו בסגל כבר במשחק מחר או שלויטה ישמש כשוער מחליף. גם רועי קהת חזר לאימונים מלאים ולא מן הנמנע כי ייכלל בסגל למשחק.


הקופים הירוקים באימון (אוהדי מכבי חיפה)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, אליסון דוס סנטוס, רז מאיר (סאן מנחם), ג'ורג' מנדג'ק, נטע לביא, שלומי אזולאי, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ומיכיל קראמר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי