צפו בתקציר: הפועל חיפה התפוצצה על מכבי נתניה עם 0:5 מהדהד

דור מלול, גבריאל תמאש
דור מלול, גבריאל תמאש | דני מרון

ללא פאפאזוגלו, בוזגלו ו-ורמוט, מחזיקת הגביע רקדה על כר הדשא במחזור הפתיחה והבהירה שהיא בצמרת בשביל להישאר. מלול פתח את החגיגה, סיוסטדט ואלבז הוסיפו וזמיר, שבישל פעמיים, השלים עם צמד משלו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אותתה הערב (שבת) לכל מי שהספיד אותה וטען שהיא נחלשה שגם העונה היא מתכוונת להיות קבוצת צמרת לגיטימית. החבורה של ניר קלינגר התפוצצה על מכבי נתניה האומללה עם 0:5 מהדהד. לאחר שריקת הסיום 4,500 האדומים שהגיעו לסמי עופר עמדו על הרגליים וקראו בשמו של המאמן במשך דקות ארוכות.


החגיגה האדומה החלה כבר בדקה השישית כשדור מלול ניצל טעות של דני עמוס וכבש באלגנטיות מקרוב. רסמוס סיוסטדט, עם שערו הראשון בליגת העל, הכפיל בדקה ה-44 ושניות לפני הירידה למחצית אלי אלבז נעץ את השלישי לאחר מהלך קבוצתי מרשים. נגמר? לא אם זה תלוי בנס זמיר. הקשר, שבישל פעמיים במחצית הראשונה, התכבד בצמד משלו (58 ו-62) וסידר להפועל חיפה את הניצחון הגדול ביותר שלה מאז שנת 2005.


קלינגר הגיע למשחק ללא תנאסיס פאפאזוגלו (מורחק) ואלמוג בוזגלו (פצוע) ואם לא די בכך, המאמן החליט להעניק מנוחה לגילי ורמוט ומחזיקת הגביע פתחה בחלק הקדמי עם נס זמיר ואלי אלבז שכבר הודח מהסגל וחזר רק בשל המצוקה. למרות זאת, מחזיקת הגביע נהנתה מיום נהדר של דור מלול ותצוגה מרשימה במיוחד של נס זמיר שהובילו אותה כאמור למקום הראשון בטבלה.



שני שערים ושני בישולים. נס זמיר (דני מרון)


מכבי נתניה, שנראתה טוב לפרקים והייתה יכולה לכבוש לפחות שער אחד, איבדה את עלי מוחמד בשלב מוקדם לאחר שהקשר נתקל בשחקן אדום והובהל לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח. דראפיץ' וברדה יכולים להיות מודאגים ממשחק ההגנה הנרפה שהציגה הקבוצה ובעיקר מסף השבירה הנמוך.


הרכבים

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גינסארי, נס זמיר (גיא חדידה, 71), אלי אלבז (גילי ורמוט, 65).


מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דולב אזולאי, ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד (שובל גוזלן, 46), ניקו אולסק, אביב אברהם, דידייה קוגבנייה (יונס מלדה, 46), גבי קניקובסקי, דיא סבע.



פתיחה לא טובה לנתניה. אברהם מול גינסארי (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 6, 0:1 להפועל חיפה: דני עמוס הרחיק כדור פשוט בצורה רעה. דור מלול אמר תודה, פרץ לעומר וסיים מקרוב באלגנטיות.



דור מלול בטירוף אחרי השער (דני מרון)


דקה 12: ויקי כחלון הרים כדור מדוד מצד ימין, אך דולב אזלואי נגח לא מספיק טוב.


דקה 19: בורנשטיין בעט כדור חזק מ-18 מטרים, אך לא מצא את המסגרת של של שטקוס.


דקה 35: סבע המסוכן עבר את קפילוטו ומצא את קניקובסקי שלא בעט בזמן ונבלם.


הכל עובר דרכו. דיא סבע (דני מרון)


דקה 44, הפועל חיפה עלתה ל-0:2: דור מלול המצוין פרץ בצד ימין והקפיץ לנס זמיר שהעביר כדור רוחב לסיוסטדט שדחק מקרוב בנגיעה.


דקה 45, הפועל חיפה עלתה ל-0:3: נס זמיר מצא את עצמו לבד מול עמוס ובחר לפרגן לאלי אלבז שעקף את שחקן ההגנה והבקיע את השלישי. 



חגיגה אדומה בסמי עופר (דני מרון)


דקה 58, הפועל חיפה עלתה ל-0:4: אחרי שני בישולים, נס זמיר מצא את הרשת לאחר שפרץ לעומק ושלח כדור אדיר שלא השאיר לדני עמוס סיכוי. דק


62: הפועל חיפה עלתה ל-0:5: קומדיה של טעויות בהגנת נתניה הסתיימה בבעיטה מדויקת של זמיר לרשת. הצגה של שחקן הרכש שבמאזנו כבר צמד ושני בישולים.



 שחקני הפועל חיפה חוגגים חמישייה ב-62 דקות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי