בכר: תקופה פחות טובה. האסלביינק? מעוניין בהרבה דברים

שמואל שיימן
שמואל שיימן | ערן לוף

מאמן הפועל באר שבע נשאל על ה-1:1 בקריית שמונה: "הספסול של בן שהר מקצועי, אנחנו מספיק טובים כדי לצבור ביטחון ולנצח משחקים. תיקו כאן זה לא נורא". ההולנדי סיפר: "אם הם רוצים אותי, הם יודעים מה לעשות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נכנעה בגמר אלוף האלופים, סיימה את דרכה בליגת האלופות כבר בסיבוב המוקדמות השני ובליגה האירופית בסיבוב המוקדמות השלישי, ברק בכר הודה שקבוצתו נקלעה למשבר והערב (שבת) היא פתחה את עונת 2018/19 בליגת העל עם איבוד נקודות בעקבות 1:1 בקריית שמונה.

גיא מלמד כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, אבל פתח ב-11 וגם היה הראשון לכבוש בצפון אחרי 22 דקות, אלא שקבוצתו של חיים סילבס, שנראתה רע בהכנה לעונה, נכנסה למשחק ככל שנקפו הדקות וגם השיגה שוויון מוצדק מרגלי נייג'ל האסלביינק בדקה ה-49, שלצד לוי גרסיה עשו השנים צרות רבות הלגנת האלופה וצפויים בהמשך העונה לעשות חיים קשים לכולן.

ברק בכר אמר אחרי המעידה במחזור הראשון: "נכנסנו טוב למשחק ויכולנו להוביל 0:2, אחר כך גם יכולנו להפסיד. שיחקנו מול קבוצה טובה, ביתית שיודעת להסתגר ולצאת עם כלים קטלניים. יש הרבה דברים טובים מהמשחק, אבל ברור שנצטרך להשתפר. מה חסר לב"ש? אנחנו בתקופה פחות טובה ויש חוסר ביטחון ומאבדים יותר כדורים. נעשה את הכל כדי לשפר את זה, כי יש פה קבוצה מספיק טובה כדי להתחיל את העונה עם ביטחון ולנצח משחקים. לא קרה כלום, תיקו בק"ש זה לא כזה נורא".


אם יש בעיית רעב:
"תמיד קשה אחרי שלוש אליפויות ליישם דברים, אבל הצלחנו לעמוד בזה בעבר ואנחנו מאמינים בזה גם עכשיו".


ברק בכר. "אנחנו בתקופה פחות טובה" (ערן לוף)

ספסול של מלך שערי העונה שעברה, בן שהר: "אני מסתכל על כל משחק לגופו ובודק באיזה כושר נמצאים שחקנים ומה הם נותנים באימונים. בן נתן תרומה גדולה לב"ש ועוד ייתן. זו החלטה מקצועית שהחלטתי למשחק".

צירוף אפשרי של האסלביינק: "הוא שחקן מצוין, אבל הוא חלוץ של קריית שמונה. אם אני מעוניין בו? אני מעוניין בהרבה דברים, יש רצוי ויש מצוי. הוא שחקן קריית שמונה וצריך לכבד את זה".

מול מכבי תל אביב בשבוע הבא: "אין פה עניין של פייבוריטית, עליונות רציך להוכיח על המגרש. נעשה את ההכנה הכי טובה".


מלמד הועדף על פני שהר, גם גאדיר עלה לפניו מהספסל (ערן לוף)

קפטן האלופה מאור מליקסון סיפר על התחושות: "עשינו מחצית ראשונה טובה, השנייה הייתה פחות טובה. לא הצלחתי להבקיע את השני וכעת יהיה עלינו לתקן. בעטתי במהדי, הכדור פגע בו וזהו, נגמר. זה רק משחק ראשון וגם היו בו הרבה דברים טובים. זה חלק מהכדורגל, לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. ברק יודע מה צריך לעשות וניראה טוב יותר בהמשך. זה משחק חוץ קשה והרבה קבוצות יאבדו פה נקודות. עוד לא חשבתי על מכבי ת"א, אבל כיף לחזור לטרנר מלא ואנחנו מחכים לזה".

חיים סילבס פרגן לשחקניו, אבל התאכזב במעט מהתוצאה: "הגענו מאוד מוכנים למשחק ואני חושב שמבחינת התוצאה יכולנו לעשות יותר. לא רוצה להיות חזיר, אבל היינו שווים יותר מזה. ב"ש לחצה לקראת הסיום וניסתה לנצח, אבל היו שלבים רבים במשחק שהבכנו אותם. אני שמח שחזרנו מפיגור, כי זה היה מתסכל שספגנו במחצית הראשונה מההתקפה הראשונה שלהם. אני שמח שהשחקנים, למרות תוצאות לא טובות בגביע הטוטו, השיגו תוצאה טובה, אפילו טובה מאוד".

הבחירה במהדי זועבי בשער ועתידו של נייג'ל האסלביינק: "ככה דמיינו אותו משחק. בכל התקופת ההכנה התערערנו על הרבה מאוד דברים, אבל איזי, אני והצוות האמנו בו ואנחנו רוצים שהוא מגיע לרמה שרצינו. לגבי האסלביינק, צריך לדון בזה אם יקרה משהו. אנחנו לא מתביישים שאנחנו מבליטים אותו כי הוא שחקן שעושה את ההבדל, ויש לצדו שחקנים שמתפתחים יפה. אם בסופו של דבר הוא יצטרך לעזוב, נתמודד עם זה. ק"ש צריכה DNA, משהו שמייחד את המקום ולא להיות תלויה בשחקן כזה או אחר".


האסלביינק. "נתמודד עם זה אם הוא יצטרך לעזוב" (ערן לוף)

הציפיות לעונה: "אם בעונה שעברה במקום השביעי אז כמובן שאנחנו רוצים לעשות קפיצת מדרגה ולהיות בפלייאוף העליון. ק"ש זו קבוצה שצריכה להיות כמו משפחה, קבוצה עם אנרגיה, להט ותשוקה שאוהבים לראות ואם נעשה את זה אז יהיה לנו יותר קל להגיע למטרה הגדולה".

ניי'ג'ל האסלביינק אמר בסיום: "שיחקנו כמו קבוצה ונתנו את הכל, אין ספק בכך שכולם נתנו 100 או אפילו 200 אחוז כדי להשיג את התוצאה. יש שחקנים חדשים שהגיעו ולצד הוותיקים יש אווירה טובה בחדר ההלבשה".


האסלביינק. "יש לי חוזה בק"ש. ב"ש יודעת מה עליה לעשות" (ערן לוף)


על רצונה של ב"ש לצרפו:
"כרגע אני שחקן קריית שמונה, יש לי פה חוזה, ואם ב"ש רוצה לעשות משהו אז היא יודעת מה עליה לעשות. מה אני רוצה? אני תחת חוזה בק"ש ואתן בשבילה הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי