בן שהר נדחק לקצה הרוטציה, ברק בכר: "זה עניין מקצועי"

ז'וליאן סטו, בן שהר, יאניס אנסטיס
ז'וליאן סטו, בן שהר, יאניס אנסטיס | מאיר אבן חיים

מעמדו של החלוץ, שראה את בן בסט, מלמד וגאדיר משחקים לפניו ב-1:1 של ב"ש בק"ש, נמצא בירידה חדה. אלחמיד עשוי לשוב לסגל מול מכבי ת"א, עשויות להיות התפתחויות בגזרת האסלביינק. וגם: וובה בראון נפרד רשמית

(גודל טקסט)

הוא חתום על שער האליפות נגד סכנין במחזור הסיום של עונת 2015/16, ובמשך שנתיים רצופות סיים את העונה כמלך השערים עם מאזן דו ספרתי. חוזהו הוארך לפני כחצי שנה וכשנדמה היה שהאידיליה תימשך לעד, חלה תפנית בעלילה.

מאז שפתח בתבוסה 5:0 נגד דינמו זאגרב, כמעט נעלמו עקבותיו של מלך השערים הבאר שבעי. עכשיו הוא מוצא את עצמו בשיפולי הרוטציה. מחליף אחרון בהתקפה האדומה. במערך של חלוץ בודד בשפיץ, עדן בן בסט הועדף על פניו. במעבר לשני חלוצים, כפי שקרה אתמול (שבת), גיא מלמד צורף להרכב (ואף כבש ב-1:1 נגד קריית ים שמונה), ואפילו בהיררכיית המחליפים בולט השינוי במעמדו.

אתמול, למשל, מוחמד גאדיר עלה לפניו מהספסל. שהר, שהתחיל להתחמם בדקה ה-70, נכנס לדקות האחרונות כדי להציל את המולדת. בקרב האוהדים לא ממש מבינים מה קורה כאן? כלפי חוץ שהר לא מראה סימני לחץ לנוכח ההתפתחויות. להפך, בנסיעה לאצטדיון בקריית שמונה צולם החלוץ כשהוא מחויך לצדו של מלמד, שתפס את מקומו, אבל מי שמכיר אותו יודע שמתחת לחיוכים מסתתר כאב עמוק. המאמן ברק בכר התייחס אמש לנושא סיפסולו של שהר ואמר: "כל משחק לגופו, תלוי מה (שחקנים) נותנים באימונים ובאיזה כושר הם נמצאים. זהו עניין מקצועי".


לפני שהר ברוטציה. בן בסט אתמול בקריית שמונה (ערן לוף)

הבלם שיר צדק התייחס בסיום המשחק למאמצים שהוא וחבריו משקיעים בניסיון לשפר עמדות: "דיברנו בינינו השחקנים, שכל אחד מאיתנו צריך לעבוד יותר; להסתכל לא רק על עצמו אלא על התמונה הכללית של הקבוצה. ואכן ראינו מחויבות".

בהתייחסו לתיאום בהגנה שרחוק עדיין מלהיות מושלם, הוסיף הבלם: "ההגנה היא של כל הקבוצה, לא רק של הרביעייה האחורית, וברגע שניראה יותר טוב כקבוצה גם ההגנה תיראה יותר טוב. לגבי המשחק, קריית שמונה קבוצה מצוינת ויש לה התקפה טובה ואיכותית. יש לנו שחקנים חזקים בקבוצה, וצוות מקצועי חזק. יש לנו את כל התמיכה. אני בטוח שכבר במשחק הקרוב ניראה טוב יותר".

נכון לאתמול לא חלה התקדמות במהלכים לקראת צירופו של נייג'ל האסילביינק לטרנר. גורמים המעורים בעסקה טוענים כי הצעתה האחרונה של באר שבע נעה בסביבות 1.2 מליון יורו, כמחצית מדרישתו של איזי שירצקי. ואף על-פי-כן, עד למועד סגירת חלון ההעברות צפויות התפתחויות, כשהשחקן עצמו התבטא בעניינו כשאמר "אם באר שבע רוצה אותי, היא יודעת מה צריך לעשות". מלבד השער שכבש, והיכולת הנהדרת הותיר ההולנדי את חותמו בשיגור מרפק לפניו של אחד מיריביו אמש, שאולי יהפוך בקרוב לחברו הטוב.

לקראת המפגש מול מכבי תל-אביב ביום ראשון הבא שוררת אופטימיות באשר לסיכוייו של הבלם חתאם עבד אל חמיד לחזור לסגל לאחר היעדרות ארוכה. אגב, וובה בראון שעבר לקריית שמונה נפרד היום מהקבוצה ואמר: "היית טובה אליי באר שבע ורציתי להגיד תודה. הייתי חלק מכם, הייתם חלק ממני. אחת החוויות שעברתי ושלעולם לא אשכח, הן צרובות בתוכי".


צפויות התפתחויות עד לסגירת החלון. האסלביינק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי