"אם לא יקרו הפתעות מיוחדות, האסלביינק יישאר בקריית שמונה"

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

ללא התקדמות בעסקה בין הפועל באר שבע לעירוני קריית שמונה על מכירת החלוץ, שכבש אתמול בתיקו 1:1 בין הקבוצות, נראה שהוא יישאר בצפון. סילבס: "גם אחרי שספגנו מוקדם האמונה החזירה אותנו, היינו קרובים לנצח"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה, שנראתה לא טוב בחודש האחרון ולא הרשימה בלשון המעטה במשחקי גביע הטוטו, פתחה אתמול (שבת) ברגל ימין את משחקי ליגת העל לאחר שסיימה בתיקו 1:1 ביתי נגד האלופה הפועל באר שבע. שחקני קריית שמונה אף חשו שפספסו הזדמנות לנצח את המשחק, גם בשל החולשה היחסית של הקבוצה האורחת, שלא ממש הצליחה לפתח את משחקה הרגיל והתקשתה להגיע למצבי הבקעה.

המאמן חיים סילבס, שהיה דרוך מאוד ערב ההתמודדות, החליט ללכת על מערך הגנתי מעובה עם שלושה בלמים, שאכן הצליחו לבלום כמעט לחלוטין את שחקני ההתקפה של באר שבע.

מי שעמד במוקד העניינים אמש הוא החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק, שמוזכר כמועמד לעבור לבאר שבע כאשר המשא ומתן בעניינו כבר מתנהל תקופה ארוכה. בשלב זה, ובעיקר בשל חוסר רצונו של הבעלים איזי שירצקי להתגמש במחיר שעומד כרגע על כ-2 מיליון וחצי יורו, אין התקדמות במגעים בין הקבוצות. גורמים בשני הצדדים העריכו כי נכון לעכשיו העסקה לא תצא לפועל, אולם עד סיום חלון ההעברות יש עוד כשלושה שבועות ודברים יכולים להשתנות. "היו דיבורים ויש מגעים. אבל כרגע זה נראה שאם לא יקרו הפתעות מיוחדות, האסלביינק נשאר בקבוצה", הוסיף גורם בקריית שמונה.

סילבס.
סילבס. "לאיזי יש אמוציות, זה נובע מווינריות" (ערן לוף)

"אני מרוצה מההופעה שלנו, הקבוצה הגיעה מוכנה כבר מהדקה הראשונה", אמר המאמן חיים סילבס בסיום המשחק. "הצלחנו למצוא את נקודות החולשה של באר שבע, ואני בעיקר מרוצה מהעובדה שגם לאחר שספגנו שער בהתקפה הראשונה במשחק רמת המחויבות והאמונה השתלטו עלינו שוב והגענו למצבים טובים כדי להשוות ואפילו לנצח. בסופו של דבר אפשר היה לעשות יותר".

סילבס נשאל על תגובתו הדי סוערת של הבעלים שירצקי כלפיו בסיום המשחק, לאחר שלא אהב את העובדה שקבוצתו לא ניצלה את מצבי ההבקעה כדי לנצח והשיב: "לאיזי יש אמוציות אחרי משחק. אני מקבל ממנו ושואב ממנו את כל מה שיש לו להגיד. זה נובע מתוך ווינריות ומתוך רצון לנצח ולהצליח והרבה דברים אני מאמץ. זה איזי, ועם כל מה שזה לא תמיד נעים, אני שמח שהוא ככה ולא כמו בימים שבהם הוא לא חש בטוב והיה מינורי ושקט. צריך לקבל את זה בחיוך ובאהבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי