ברגע האחרון: סכנין העבירה את הצוות ושחקני הרכש בבקרה

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

שעות ספורות לפני שיחלו את העונה במשחק מול רעננה (19:00), אושר תקציב המועדון והמשמעות היא שבני בן זקן יעמוד על הקווים ויוכל לשתף את המצטרפים במהלך הקיץ, ביניהם מהראן ראדי וקלאודמיר

(גודל טקסט)

אחרי שבועות רבים בהן לא הצליחה להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית, בני סכנין הצליחה היום (ראשון) בצהריים לקבל את אישורו של היו"ר עופר אורליציקי ובכך הסתיימה הסאגה שעות ספורות לפני המשחק מול הפועל רעננה (19:00), בו למעשה תעלה סכנין לראשונה סגל מלא וגם הצוות המקצועי בראשותו של בני בן זקן יעביר את המשחק מהספסל ולא מהיציע, כפי שהיה במשחקי גביע הטוטו.

בסכנין סיפרו הבוקר לספורט1 כי השיגו את הכסף הדרוש כדי לעבור בבקרה התקציבית והיום התייצב היו"ר מוחמד אבו יונס במשרדים וזכה לאישור המיוחל. בנוסף לבן זקן, המשמעות היא כמובן שגם שחקני הרכש ובהם הבלם אלבין פאנישי, המגן אמיר נאסר, הקשרים קלאודמיר פריירה ומהראן ראדי והחלןץ ג'ורג' אקפביו יעמדו לרשותו של בן זקן ורובם אף יפתחו.

בן זקן עצמו אמר לקראת פתיחת העונה: "אחרי חודש וחצי כולנו תקווה שהקבוצה תעבור בבקרה ונבוא עם הסגל המלא. עשינו הכנה טובה והרבה שחקני בית הוכיח את עצמם ואנחנו מרוצים על כך. הקהל שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהמועדון ואנחנו שמחים לפתוח את העונה בדוחא שיהיה פאקטור משמעותי עבורנו. נשלב כוחות בין צעירים לותיקים".

הקשר ג'אבר עטאא הוסיף: "יש לנו חדר הלבשה בריא והרבה שחקנים טובים. אני מרגיש טוב עם הקבוצה וזאת לאחר הכנה טובה. זה היה לא פשוט לחזור מהפציעה אבל אני ממשיך לעבוד קשה. אני מקווה שהאצטדיון הביתי שלנו יהיה מלא כי זה הבית שלנו. רעננה קבוצה טובה אבל אצלנו אנחנו צריכים לעשות את העבודה".


מהראן ראדי. גם שחקני הרכש יוכלו לשחק לראשונה העונה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי