באשדוד החמיאו לג'ראפי: "הוכיח מדוע כמעט עבר למכבי ת"א"

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

מילבסקי צפוי לקבל בלם זר ושני ישראלים נוספים אחרי ה-0:1 על בני יהודה, השוער זכה למחמאות וכמוהו גם טום בן זקן ובנצי מושל. הקבוצה יצאה לארוחה משותפת והערב יצפו השחקנים במכבי חיפה, יריבתם הבאה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בסיום משחק הניצחון אתמל (שבת) של מ.ס. אשדוד 0:1 על בני יהודה, יצאו שחקני הקבוצה לארוחת ערב משותפת. השחקנים התבקשו לצפות הערב בטלוויזיה במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, שכן מכבי חיפה תארח במחזור הבא את אשדוד באצטדיון סמי עופר.

למאמן המאושר בובי מילבסקי הובטח ע"י הבעלים ג'קי בן זקן כי הניצחון יוביל לחיזוק הקבוצה ובקרוב מאוד ינחת במועדון בלם זר ויוחתמו עוד שני ישראלים.
הבשורה המעודדת היא שהקשר גדי קינדה עשוי להיות בסגל כבר נגד מכבי חיפה וגם תום מונד בדרך חזרה לסגל לאחר החלמתם של השניים מפציעה ארוכה.

"הסגל לא הושלם וצריך לדעת לבחור את השחקנים המתאימים", אמר בסיום מילבסקי, "החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' מצטרף ובכול אופן מי שהיה על המגרש נתן מעצמו 100 אחוז ואני מודה לכולם כי כך צריך להמשיך. המשחק הקרוב הוא זה שעכשיו הכי חשוב ונתכונן אליו בעבודה קשה".

במועדון החמיאו לקפטן טום בן זקן שנפצע ביום שישי בברך ועשה את כול המאמצים להתאושש ולשחק. גם השחקן המחליף בנצי מושל, מבשל שער הניצחון, זכה למחמאות וכן השוער יואב ג'ראפי: "במחצית הראשונה היה זה ג'ראפי שמנע מבני יהודה להבקיע לפחות שני שערים בעצירות של אומץ ונחישות. הוא הוכיח מדוע כמעט עבר למכבי תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי