בפתח תקווה לא מוותרים על אזו'בל ומוכנים לרכוש אותו מעכו

בן אז'ובל
בן אז'ובל | מאור אלקסלסי

במלאבס נענו בסוף השבוע לדרישה של הקבוצה מהלאומית למכור את החלוץ וכעת הצדדים מנהלים משא ומתן על גובה ההעברה. יוסי בניון צפוי לחזור לסגל מחר מול בית"ר ירושלים (20:30, ספורט1)

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה יקיימו הערב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מחר (שני 20:30, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון המושבה, שיפתח את משחקי הליגה עבור הקבוצה, אך עוד קודם לכן מנסים לקדם את צירופו של החלוץ בן אז'ובל.

כזכור, בשבוע שעבר זעמו בפתח תקווה על התנהלות החלוץ, שלא הראה רצון להצטרף והיה נראה כי מעדיף את הפועל חיפה, אך לאחר שהבינו שגיא מלמד כבר לא יצטרף ויש קושי בצירופו של מוחמד גאדיר, בקבוצה חזרו לשולחן המו"מ עם החלוץ.

בהפועל עכו קיבלו החלטה עקרונית בסוף השבוע שברצונם למכור את השחקן וללא כל קשר מאמינים שאם החלוץ יעבור למלאבסים, אשר ידועים בייצוא שחקנים למועדונים גדולים בארץ ולקבוצות באירופה, לקבוצה יותר סיכוי להרוויח ממכירה עתידית.

בניון. יפתח לראשונה העונה (אודי ציטיאט)
בניון. צפוי לשוב לסגל (אודי ציטיאט)

בפתח תקווה לא תיכננו מלכתחילה לרכוש את השחקן, אך גם העובדה שבמועדון לא רוצים לקחת סיכון ולצרף חלוץ זר לאור הכשלון בעמדה בעונה שעברה משפיעה. בכל אופן, בקבוצה רוצים לחתוך את העניין לכאן או לכאן. כרגע, שני הצדדים מנהלים משא ומתן לגבי סכום ההעברה, כשבפתח תקווה לא יסכימו לשלם לעכו סכום של 800 אלף שקלים וינסו למצוא מתווה לעסקה. אם יצורף אז'ובל, שעל מועמדותו פרסמנו כאן לראשונה, בפתח תקווה ינסו לצרף קשר כנף כזר חמישי.

אל הסגל צפוי לחזור מחר יוסי בניון, שטרם שיחק העונה במשחק רשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי