צפו בתקציר: 0:0 בין בני סכנין להפועל רעננה

שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים | ערן לוף

הקבוצות, במשחקן הראשון העונה, סיפקו משחק ללא יותר מדי אירועים בבכורה של בני בן זקן על הקווים במשחק ליגה, ראדי הדביק כדור למשקוף בדקה ה-83 בבכורה המחודשת שלו, גם קלאודימיר ערך בכורה כמחליף

(גודל טקסט)

יש עוד לאן להשתפר. זו המסקנה שבני סכנין והפועל רעננה צריכות להסיק הערב (ראשון) ממשחקן הראשון במסגרת מחזור הפתיחה של העונה בליגת העל, כשסיימו בתיקו 0:0 ללא יותר מדי אירועים באיצטדיון דוחא.


 

חניכיו של בני בן זקן, שערך הופעת בכורה העונה על הקווים במשחק רשמי אחרי שמוקדם יותר היום תקציב הקבוצה אושר בבקרה באופן סופי, שלטו במשחק ברוב שלביו, בעיקר במחצית השנייה, אך לא הצליחו לתרגם זאת ליותר מדי מצבים מסוכנים ליד שער האורחת. בדקה ה-58 פיראס מוגרבי, שהיה הפעיל ביותר מבין שחקני סכנין, היה קרוב לכבוש בהתקפה מתפרת אך בעט חלש לידיו של אסף צור.

קלאודימיר, שחקן הרכש שהגיע מבית"ר ירושלים, נכנס כמחליף ואיים גם הוא על שערו של צור כשבעט לידיו בדקה ה-76. בדקה ה-83 הגיע המצב המסוכן ביותר במשחק, כשמהראן ראדי כמעט רשם קאמבק מושלם לקבוצה מהמגזר שהדביק כדור למשקוף שבע דקות לסיום.


הפועל רעננה, מיעטה לתקוף את שערה של סכנין, כשמצבה היחיד במשחק הגיע בבעיטה חופשית בדקה ה-32 כשאליאנס סחט הצלה מקנדיל בבעיטה חופשית. לסיכום, שתי הקבוצות במשחק לא מבריק יצטרכו לערוך מקצה שיפורים לקראת המשך העונה אם ברצונם להימנע העונה ממאבקי תחתית.




בן זקן. (ערן לוף)


הרכבים:
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבן פאנישי, סארי פלאח, עלי אבו ריא (קלאודימיר פריירה, 67), מהראן ראדי, אמיר נסאר (עובדייה חאטב, 75), איהאב גנאים, פיראס מוגברי, שלומי אזולאי, ג'ורג' אקפביו (אוסמה חאליילה, 70)


הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני (דין מימוני, 71), עידו לוי, בן בנימין, עמנואל אמבולה, בן והבה, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, טל איילה, יואב תומר (כרם ארשיד, 62), דייגו אלאניס.


מהלך המשחק:
דקה 32: אליאנס מרעננה בעט כדור חופשי לפינה הקרובה, קנדיל מתעופף ומציל.


דקה 38: בעיטה חדה של שלומי אזולאי נעצרת על ידי אסף צור


דקה 58: מוגרבי קיבל כדור עומק, התברבר מעט עם הכדור, וניסה להקפיץ מעל אסף צור, שקלט את הכדור.


דקה 83: המצב המסוכן במשחק. מהראן ראדי בועט כדור חופשי למשקוף וכמעט משלים קאמבק מושלם לקבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי