בסכנין מאוכזבים מהתיקו והעבירו ביקורת על שיטת שלושת הבלמים

שחקני בני סכנין מאוכזבים
שחקני בני סכנין מאוכזבים | דני מרון

הקבוצה לא הציגה יכולת גבוהה ב-0:0 נגד הפועל רעננה: "חבל שבזבזנו מחצית שלמה להבין זאת". אזולאי: "במשחק הבא נהיה טובים יותר, סכנין היא קבוצת פלייאוף עליון". השחקנים הופתעו מאי הכללתו של זגורי בסגל

(גודל טקסט)

אכזבה בבני סכנין לאחר תיקו מאופס במחזור הראשון של הליגה נגד הפועל רעננה אתמול (ראשון). הקבוצה אמנם עברה בבקרה התקציבית רק שעות ספורות לפני המשחק, אבל בהנהלת הקבוצה ציפו ליכולת גבוהה יותר לבטח מול הקהל הביתי. "היינו לא חדים ולא מדויקים בחלק ההתקפי. גם שיטת שלושת הבלמים לא מתאימה לנו וחבל שבזבזנו מחצית אחת כדי להבין זאת" אמר גורם בקבוצה והוסיף:" אנחנו שמחים שהצוות המקצועי התעשת ושינה את המשחק במחצית השנייה. הבאנו שחקנים טובים שעוד צריכים להוכיח את עצמם".

מוחמד כליבאת לא שותף במשחק בשל פציעה ואילו ישראל זגורי כלל לא היה בסגל. בסכנין טוענים כי ההנהלה היא זאת שקיבלה החלטה לגבי זגורי, ואילו בקרב השחקנים הופתעו מהמהלך. "זגורי הצטיין גם במשחקי האימון וגם בגביע הטוטו והופתענו שהוא נשאר בחוץ" אמר אחד השחקנים. החלוץ שלומי אזולאי אמר לאחר המשחק: "היינו לנו ציפיות יותר גדולות לבטח בחלק ההתקפי. אני חושב שהיינו צריכים להביא יותר יכולות אישיות ואני מאמין שכבר במשחק הבא נהיה טובים יותר. אנחנו צריכים להיות טובים במיוחד בבית שלנו ולהביא נקודות במגרש שלנו. יש לנו חיבור טוב עם השחקנים חדשים והראינו את זה במשחקי האימון. סכנין היא קבוצת פלייאוף עליון ואני מקווה שנשמח את הקהל שלנו".

בסכנין טרם קיבלו החלטה לגבי צירופו של החלוץ מוחמד גאדיר, כאשר בשלב זה נראה כי באר שבע מסרבת לשחררו. אזולאי אמר על כך: "הייתי שמח שגאדיר יגיע לקבוצה שלנו".

שלומי אזולאי.
שלומי אזולאי. "מקווה שנשמח את הקהל במגרש הביתי" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי