משטרת ההגירה הודיעה לגלבאן: עליך להתפנות בתוך מספר שעות

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

הקשר המחזיק בחוזה בהפועל תל אביב, שכפי שפורסם לראשונה בספורט1 אשרת העבודה שלו אינה תקפה, נדרש לעזוב את הארץ כבר היום. בהתאחדות פנו למשרדי הפנים והספורט בבקשה לעזרה בנושא. בינתיים בהפועל, אכזבה מהסגל

(גודל טקסט)

משטרת ההגירה הגיעה הבוקר (שני) לביתו של פדרו גלבאן בפתח תקווה והודיעו לשחקן ומשפחתו כי הם צריכים להתכונן לעזיבת המדינה בתוך פרק של מספר שעות. כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, משמעות הנושא היא גירוש. רק בהתערבות גורמים בהתאחדות לכדורגל ופנייה לשר הפנים ולשרת הספורט הוחלט להמתין לפתרון הבעיה. גלבאן אינו מצויד באשרת עבודה ושוחרר מהפועל תל אביב למרות החוזה בו הוא מחזיק.

בהפועל תל אביב לא שקט מאחורי הקלעים, והמצב מוגדר על ידי גורמים בסביבת המועדון כ"שקט שלפני הסערה". לכול הגורמים המובילים במתחם חודורוב מובן כי הפסד להפועל חיפה, שיהיה שלישי ברציפות אחרי הדרבי בגביע הטוטו ובמחזור פתיחת העונה נגד הפועל חדרה יובילו לחשיבה אחרת סביב ההתנהלות בתוך המועדון.

המאמן קובי רפואה והבעלים איציק ושרון ניסנוב מבינים כי הסגל הנוכחי אמור לתת תוצאות כבר לאלתר ואם יהיו שינויים הם ייעשו רק בחלון ההעברות כשהתקציב הכספי פנוי עכשיו להחתמתו של שחקן זר נוסף בפחות מ–100 אלף דולר.

גלבאן. לא מחזיק באשרת עבודה בארץ (אודי ציטיאט)
גלבאן. לא מחזיק באשרת עבודה בארץ (אודי ציטיאט)

גורם בסביבת המועדון סיפר: "כל מה שהיה על דף החיזוק לקראת פתיחת העונה נבדק לעומק במסגרת התקציב ומי שלא הגיע זה רק בשל החלטות השחקנים והדרישות הכספיות הכבדות שלהם. הסגל הנוכחי צריך להיות בתוך הפלייאוף העליון בלי שום תרוץ. שחקנים שהמאמן רצה לשחרר עזבו כולל שחקן זר שהוחלף לאחר שבועיים. אסור לאכזב את האוהדים לאחר המתנה של שנה בליגה הלאומית ולהיות סתם קבוצה של פלייאוף תחתון".

המאמן קובי רפואה טוען כבר לאורך ההכנות בקיץ כי האחריות היא עליו, אבל שחקנים יודעים כי אמירות כעס בחדר ההלבשה או העברת מסרים דרך התקשורת רק מסבכת ומפריעה.

שחקן בקבוצה אמר: "הפועל תל אביב תהיה אחרת נגד הפועל חיפה. הרצון שלנו לנצח הוא של כל אחד אישי למען המועדון והאוהדים, וכל שחקן יודע מה צריך לעשות. אנחנו קבוצה שצריכה את הניצחון הראשון כדי לטוס קדימה והאוהדים ביציעים ייתנו לנו דחיפה אדירה".

אולריך מלקה.
אולריך מלקה. "הימור שלא בזמן" (Gettyimages)

הדיבורים הם על ההחלטה להביא שחקנים בעלות כספית של הליגה הלאומית כמו החתמתו של אולריך מלקה, ששכרו יחד עם ההשלמה מקבוצתו בליגה השנייה בפינלנד הוא שלושת אלפים יורו. "לבנות על שחקן זר שמיועד למכירה לכאורה זה הימור שלא בזמן. אם מלקה לא משחק בהרכב זה סיפור לא מתאים לעונת החזרה לליגת העל", אמר גורם בסביבת המועדון.

המאמן אינו מתכוון לדון בנושא מחוץ לחדרי מתחם חודורוב. ראשי הקבוצה יחליטו כבר בימים הקרובים על מהלך מקצועי ושינוי כשחלון ההעברות עדיין פתוח.

רפואה העביר לשחקנים מסרים אחרי ההפסד נגד הפועל חדרה, אבל היו שחקנים שבשיחות עם מקורביהם טענו כי העבודה צריכה להיות במגרש באימונים ושיחות צריכות להיות אישיות ולא "קרב מילים בחדר ההלבשה" שיוצרות מחנה מאוכזבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי