"אף אחד לא רוצה להיות במכבי חיפה, כולם מחפשים לברוח משם"

פרד רוטן
פרד רוטן | דני מרון

יובל נעים תקף את הצוות המקצועי של המועדון מהכרמל בתכנית הספורט של 103FM: "מה שקורה עם הצוות ההולנדי זאת בושה - אני יודע בדיוק מה הולך שם. זו קבוצה חלשה שלא תגיע לשום דבר". וגם: ההשוואה לאשדוד

(גודל טקסט)

יובל נעים, שאימן בחצי הראשון של העונה שעברה את הפועל אשקלון, דיבר הערב (שני) בתכנית הספורט של 103FM והעביר ביקורת חריפה על הצוות המקצועי ההולנדי של מכבי חיפה. המאמן, שמשמש כיום כפרשן, פתח את דבריו והתייחס למשחק אמש בו נוצחו הירוקים 2:0 מול מכבי תל אביב: "לא נהניתי. מכבי קבוצה מאוד בינונית, אבל חיפה זאת בושה וחרפה. הם לא יגיעו לשום דבר, אין לי מושג ממה אנשים מתלהבים".

על הצוות ההולנדי: "הביאו שחקנים בינוניים מינוס. הבלם גמלוני וכבד. גם החלוץ. הם חיים שם בהולנד כל החיים שלהם וזה מה שהם הצליחו להביא למכבי חיפה? מילא אנחנו, הישראלים שלא מכירים את ההולנדים, אבל זה מה שאתם – שגרים בהולנד – הבאתם למכבי חיפה? זאת קבוצה חלשה שלא תגיע לשום דבר. המגנים לא תוקפים, אז איך הם יבקיעו גולים? אפשר להוציא מהסגל הקיים יותר ממה שהמאמן מוציא, אבל כל הבנייה של הקבוצה היא טעות".

לוח הזמנים של שחקני מכבי חיפה: "מה שקורה עם הצוות הולנדי זאת פשוט בושה. שחקנים מגיעים ב-06:30 בבוקר למועדון וחוזרים הביתה רק ב-20:00 בערב. אני יודע בדיוק מה קורה במכבי חיפה. אף אחד לא רוצה להיות שם, כולם מחפשים איך לברוח. ההולנדים חושבים שאנחנו מטומטמים? הכל שטויות. ברגע שטעית בבחירת השחקנים כבר אין לך מה לעשות. אפשר להביא באותו כסף שחקנים הרבה יותר טובים ממה שהם הביאו. בכל הולנד לא היה חלוץ אחד שיודע לעשות גם פעולה אישית?"


"בהולנד כולה לא היה חלוץ שיודע לעשות גם פעולה אישית?" (ערן לוף)

"לפני פרק זמן מסוים אשדוד רצתה לעשות את מה שעושים במכבי חיפה כיום. אני התערבתי עם אנשים שזה לא יחזיק מעמד. לא כל מה שעובד באירופה מתאים גם לישראל. בשורה התחתונה, מה אתם רואים במכבי חיפה? אני יושב אתמול בבית, צופה במשחק, ושואל את עצמי האם אני נורמלי. למה שאני אתרגז? ראיתי את יעקב שחר מחייך, אז הלכו 100 מיליון שקלים – לא נורא. נעשו טעויות גדולות כל כך שיהיה קשה להתאים לקבוצה הזאת שיטת משחק".

הסגל הקיים: "חבשי ודוד סנטוס הם בלמים קדמיים. היו צריכים קודם כל למצוא בלם אחורי, אחד שיודע לנהל את המשחק. בלם כמו חסוס רואדה היה יכול להתאים. הביאו שני בלמים שלא יכולים לעשות את זה. מגן שמאלי זה משהו שאין שם כבר שנים, איך אפשר לשחק ככה כדורגל? בקישור שלהם אף אחד לא מסוגל לתת כדור לגול".


עלה להתקפה. יובל נעים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי