ערן לוי: "הציפיות גבוהות". גיא לוזון: "לא משקר לעצמי"

ערן לוי
ערן לוי | עדי אבישי

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההפסד הצורם 4:1 למכבי פתח תקווה במחזור הפתיחה: "אנחנו רק ארבעה או חמישה ימים ביחד, תהיה קבוצה טובה". הקשר שרשם בכורה מחודשת: "זה לא כמו במכבי נתניה". וגם: עזיבת קוויאר

(גודל טקסט)
"אני לא משקר לעצמי, הגענו למצבים, שיחקנו טוב במשך דקות ארוכות ואני לא יודע כמה פעמים בכלל היריבה עברה את החצי", כך סיכם גיא לוזון את הופעתו הראשונה על הקווים כמאמן בית"ר ירושלים שהסתיימה ב-4:1 צורם למכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה במחזור הראשון של ליגת העל.


לוזן הוסיף: "אנחנו רק ארבעה או חמישה ימים כולם ביחד. זה מאוד כואב להפסיד, אבל אנחנו נשפר את מה שצריך ונמשיך קדימה. שיחקנו כדורגל טוב מאוד לפרקים. כמובן שאף אחד לא רוצה לראות תוצאה כזו ואנחנו לא מרוצים מכך שספגנו הפסד צורב, אבל אני לא מנסה לרצות ולספק אף אחד – השחקנים שלי נתנו הכל מהדקה הראשונה ושיחקו טוב. היינו צריכים לכבוש בפתיחה. לא הצלחנו ושילמנו על כך ביוקר".


המשך הדרך: "אנחנו בדיוק ארבעה ימים ביחד. זו פעם ראשונה שההרכב הזה משחק ביחד. לא נתנו לי משחקים לתרגל, זה שבוע אימונים ראשון של כולנו. בסיטואציה הזו, שיחקנו כדורגל טוב מאוד. מי שרוצה לעשות את הכל שחור יכול, אבל בית"ר ירושלים תהיה קבוצה טובה שתשתפר עם הזמן".




לא לזה הוא ציפה. גיא לוזון (עדי אבישי)


הבכורה של ערן לוי
: "באמת שיחקנו טוב בהרבה מאוד דקות ללא קשר לאף שחקן. יש לנו כלים טובים שצריכים להתחבר ולהפוך למכונה אחת. אנחנו עדיין רחוקים מזה, אבל אני מאוד מעודד מהמשחק הזה למרות התוצאה המאכזבת".


על קרלוס קוויאר: "אנחנו חייבים להתחזק במגן שמאלי. ברגע שזה יקרה, לא יהיה לנו יותר מקום לזרים ולכן נאלצנו לוותר על קרלוס. הסיבה לוויתור עליו היא לא מקצועית, אלא רק בגלל שאין מקום. אין ישראלי שיכול למלא את המשבצת בצד שמאל של ההגנה".


ערן לוי ניתח: "סיפרתי כבר על התחושות, זה לא רלוונטי. היום לראשונה שיחקתי והיה כאן משחק שהפסדנו בו. לדעתי היינו יכולים לעשות יותר. אין תירוצים, צריך לעבוד קשה. אנחנו נעשה את מה שצריך לעשות. הצוות כאן מנוסה והוא יתקן את הליקויים. צריך להתרומם ולהסתכל קדימה".


הציפיות הגבוהות: "אני חושב שתמיד אמרתי שיש לחץ חיובי בכדורגל. כבודה של נתניה במקומה מונח, אבל רף הציפיות בבית"ר הרבה יותר גבוה. השחקן מספר 1 שלנו, ראיתם אותו היום, הוא הקהל. אנחנו נצטרך להשתפר ולהביא תוצאות גם בשבילו. היום זה בסך הכל היה המשחק הראשון".

 

 "בסך הכל המשחק הראשון" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי