פרסום ראשון: ניסיונות לסכם את מעברו של סולומון לאתלטיקו

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

אחרי ה-1:4 על בית"ר, לספורט1 נודע שהכישרון הצעיר של מכבי פ"ת מנהל מגעים מתקדמים עם מועדון הפאר הספרדי לו שיתוף פעולה עם הפועל באר שבע. אלישע לוי: "הוא טאלנט גדול". בניון: "אין עוררין על היכולת שלו"

(גודל טקסט)

לאחר ה-1:4 הגדול של מכבי פתח תקווה על בית"ר ירושלים הערב (שני) במסגרת המחזור הראשון בליגת העל, לספורט1 נודע שיכול מאוד להיות שזה גם היה משחקו האחרון של הכישרון הצעיר מנור סולמון בקבוצה.

הקשר, שהבריק הערב והיה המצטיין על כר הדשא בניצחון המרשים של מכבי פתח תקווה, נמצע במגעים מתקדמים עם קבוצת הפאר אתלטיקו מדריד במטרה להשלים את המעבר שלו לספרד עד לסגירת חלון העברות.

במסגרת העסקה, עדיין לא ברור אם הקשר ישחק כבר העונה במדי אתלטיקו מדריד או יושאל לקבוצה אחרת כאשר כזכור, למועדון הפאר הספרדי יש הסכם שיתוף פעולה עם הפועל באר שבע. במכבי פתח תקווה התלבטו עד ממש לאחרונה האם למכור את השחקן וכעת נראה שהתקבלה החלטה והוא יקבל מהמועדון אור ירוק להתקדם.

אלישע לוי, שחזר לליגת העל בצורה מוצלחת ורשם בכורה כמאמן מכבי פתח תקווה, התייחס לכוכב הצעיר בסיום: "בכל נגיעה של מנור בכדור רואים שהוא טאלנט. יש הרבה רעש סביבו, אך כשהוא משחק הוא לא נותן לזה להשפיע עליו. הוא שחקן קבוצתי שעובד, עושה הגנה ועושה בעצם הכל על המגרש. הוא כישרון גדול מאוד שהולך ומשתדרג ואני שמח בשבילו".


"מאחל למנור להגיע יותר רחוק ממני". בניון מפרגן (עדי אבישי)

גם יוסי בניון, שכבש את השער השני במשחק בוולה נהדר, התייחס בסיום לסולמון: "הוא עשה משחק גדול, אבל יש עוד צעירים טובים ומוכשרים. אין עוררין על היכולות של מנור, יש לו אחד על אחד ענק ובעזרת השם הוא יגיע לאן שהוא צריך להגיע. אני מאחל לו להגיע יותר רחוק ממה שאני הגעתי. צריך לתת לצעירים את הזמן להתפתח ואני מאמין שהם יתרמו לקבוצה רבות. ויש אותנו – הוותיקים – שעוזרים להם למצוא את הדרך הנכונה להצליח".

בניון הוסיף: "תמיד כיף לפתוח עונה עם ניצחון, זה היה חשוב עבור הביטחון שלנו. מבחינה אישית, אני מרוצה כי חזרתי מפציעה ולא שיחקתי בגביע הטוטו. השער שכבשתי זה בונוס, הכי חשוב שהקבוצה שלי ניצחה". על אוהדי בית"ר: "זה מדהים. קשה לתאר את זה. הייתי שם רק כמה חודשים והתחושה היא כאילו שיחקתי שם עשור. הקהל של בית"ר ירושלים זה הדבר הכי טובה שקרה לי כשהייתי שם. אני מאחל להם רק הצלחה וטוב בעתיד".

אלישע לוי סיכם את הבכורה המחודשת שלו בליגת העל: "לא ציפיתי לכזו תוצאה, אבל האמנתי בהכנה שלנו. עשינו הכל בשקט ושמרנו על הבסיס. לא צירפנו הרבה שחקנים, אבל המחנה היה טוב ובאנו לכאן בשביל לנצח. בית"ר מצוינת, אבל היא לא מחוברת ואין קסמים בכדורגל. יש להם פוטנציאל גדול, אבל באנו לנצח מהרגע הראשון ולא הורדנו את הרגל מהגז. המתפרצות שלנו היו טובות וכבשנו שערים יפים. ניצחנו בצדק וזה היה מאוד חשוב עבורנו. רצינו שתהיה אמונה בדרך שלנו והדרך הזו הולכת להיות מיוחדת".

המטרות: "יש לנו בסיס טוב שכולל את יוסי, לידור וצחי. התלכיד הוא טוב, אבל אנחנו צריכים עוד חיזוק בהתקפה כדי שיהיה לנו יותר עומק. הליגה הזו מאוד ארוכה. אנחנו שמחים, אבל לא מסתנוורים כי הכדורגל הוא מאוד נזיל ודברים יכולים להתהפך בשנייה. נעשה מאמצים גדולים להביא שני שחקני הרכב שישפיעו. נשמור על המרקם הזה ואני מקווה שתהיה לנו עונה מהנה וטובה. אנחנו מנסים לשחק בצורה מתקדמת ומסודרת, להימנע מהתחתית ולאט לאט להסתכל קדימה".


בכורה מוצלחת כמאמן מכבי פתח תקווה. אלישע לוי עם גיא לוזון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי