עכו הבהירה להפועל חיפה: "התשלום על אז'ובל עד סוף השבוע"

בן אז'ובל
בן אז'ובל | אריאל שלום

אצל היורדת הטרייה לא רוצים לבזבז זמן ודורשים תשלום מיידי כדי להעביר את הסגל בבקרה. כץ בירך על הזימון לנבחרת את קפילוטו ופלקושצ'נקו, שקיבל הצעה עם שדרוג מדי עונה. קלינגר לשחקנים: "חשוב שנחזור לקרקע"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מקווה להשלים את עסקת העברתו של החלוץ בן אז'ובל בקרוב בכדי לנסות ולרשום את השחקן עוד לפני המשחק מול הפועל תל אביב בשבת הקרובה (21:45, שידור ישיר בספורט4). השחקן כבר סיכם את תנאיו ושלשום גם סוכמו התנאים בין שני המועדונים, אך בהפועל עכו הבהירו לאנשי חיפה כי התשלום על ההשאלה צריך להיות עד סוף השבוע וזאת בכדי שהיורדת הטרייה תוכל להשתמש בחלק מהתשלום בכדי להעביר את כל הסגל בבקרה התקציבית. "בחיפה יודעים את התנאים ואנחנו מקווים שיידעו לפעול לפיהם", אמרו בעכו.

במקביל, במועדון ממשיכים בשיחות עם שחקני הקבוצה לגבי העתיד הרחוק וביניהם הקשר מקסים פלקושצ'נקו. כפי שפרסמנו, אתמול נערכה שיחה ראשונה בין ראשי חיפה לנציגי הקשר. במהלך הלילה אף העביר הבעלים יואב כץ הצעה חדשה לארבע שנים ובהצעה ישודרג הקשר מדי עונה בשכרו וכבר בעונה הקרובה יקבל שדרוג משמעותי. "יש נכונות מצד כץ להגיע לסיכום וזה מעודד. הכוונה היא שמקסים יישאר בארבע השנים הקרובות בקבוצה" אמרו בסביבתו של פלקושצ'נקו.

הבעלים יואב כץ התייחס לזימונים לסגל נבחרת ישראל של שני שחקני הקבוצה ניסו קפילוטו ומקסים פלקושצ'נקו לקראת המשחקים עם צפון אירלנד ואלבניה: "אני מברך את ניסו ומקסים על הזימונים לסגל הם בהחלט ראויים לזה. ברכות מיוחדות למקסים שגדל אצלנו במחלקת הנוער וזה הזימון הראשון שלו לנבחרת הבוגרת. לדעתי גם דור מלול היה צריך לקבל זימון כי הוא השחקן שנמצא בכושר הטוב ביותר בתפקיד שלו, אבל כמובן שמכבדים כל החלטה. אנחנו גאים לשלוח שני שחקנים לסגל הנבחרת ועוד שלושה נוספים, שמואל שיימן, אלון תורג'מן ודור פרץ, שעשו את קפיצת המדרגה המקצועית שלהם אצלנו בהפועל חיפה. בהצלחה מכל צוות המועדון לנבחרת ולצוות האוסטרי החדש".

בינתיים בצוות המקצועי ממשיכים בהכנות לקראת הפועל תל אביב והמאמן ניר קלינגר ערך אסיפה עם השחקנים ופרט לעובדה ששיבח אותם על הניצחון הגדול מול מכבי נתניה, אמר להם: "חשוב שנחזור מהר לקרקע. יש לנו עוד ליגה ארוכה ואסור לנו להסתנוור מניצחון אחד". הקשר נס זמיר שהצטיין במשחק מול נתניה צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט מהמאמן. החלוץ אתנסיס פאפאזוגלו שנעדר בשבת האחרונה בגלל הרחקה יחזור לסגל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי