אליניב ברדה התלונן על חולשה באימון ופונה לבית חולים

ברק בכר, אליניב ברדה
ברק בכר, אליניב ברדה | לירון מולדובן

דרמה באימון הפועל ב"ש: לפני הרמת הכוסית לקראת ראש השנה, התלונן עוזר המאמן כי אינו חש בטוב וכדי למנוע סיכונים מיותרים נשלח לבדיקות. אלונה ברקת נאמה: "ידענו אכזבות העונה, החכמה היא לדעת לקום מחוזקים"

(גודל טקסט)
לפני כעשרה חודשים התמוטט אליניב ברדה באימון הפועל באר שבע בעקבות כדור שנבעט ופגע בחזהו, אירוע שלמעשה הוביל לסיום הקריירה של החלוץ וסמל האלופה בשלוש השנים האחרונות. הבוקר (שלישי), כשהוא בתפקיד עוזר המאמן של ברק בכר, לא חש ברדה בטוב ופונה לבדיקות בבית החולים "סורוקה" ויישאר במעקב.


במהלך האימון שהתקיים בווסרמיל ברדה התלונן על סחרחורת. הוא התיישב ואמבולנס שהוזעק לאצטדיון פינה אותו לבית החולים סורוקה. הוא נבדק ונמצא תחת השגחה, עדיין לא ברור מתי ישוחרר לביתו. האירוע התרחש רגע לפני הרמת הכוסית המסורתית לקראת ראש השנה והפועל באר שבע הבהירה מיד כי ברדה בן ה-36 פונה באמבולנס לבית החולים רק כדי שלא לקחת סיכונים מיותרים ולמען בירור המקרה.


בטקס הרמת הכוסית סיפר ראש העיר רוביק דנילוביץ' כי שוחח עם ברדה והתרשם כי מצבו תקין. "אליניב מתלוצץ עם רופאיו. כולנו מאחלים לו החלמה מהירה". דוברות סורוקה אישרה כי אליניב ברדה עבר סדרת בדיקות לאחר שחש לא בטוב והועבר להשגחה כשמצבו טוב.



אליניב ברדה. רק בריאות (אודי ציטיאט)


כאמור לפני כעשרה חודשים, עדיין כשחקן פעיל, ברדה התמוטט באימון הקבוצה בלהבים מפגיעת כדור שבעט חברו מיכאל אוחנה לכיוון השער. השחקן איבד את ההכרה וצוות נט"ן שהוחש למקום ביצע בו פעולות החייאה. בבית החולים נמשכו פעולות ההחייאה ובתום טיפול אינטנסיבי ניצלו חייו. כעבור מספר חודשים קיבל אישור לחזור לפעילות חלקית וצורף לצוות המקצועי כעוזרו של ברק בכר. במחזור הסיום של העונה הקודמת עלה למגרש לשתי דקות ופרש רשמית ממשחק פעיל. רק לאחרונה הוחתם על חוזה חדש, ובתוקף תפקידו החדש מונה לעמוד בראש מערך הסקאוטינג ולנהל את האקדמיה בשיתוף עם אתלטיקו מדריד.


אגב, בטקס הרמת הכוסית נאמה הבעלים אלונה ברקת: "אנחנו נמצאים בפתחה של שנה חדשה. בכל שנה אנחנו עוצרים, בודקים את השנה שחלפה, מסתכלים על הדרך שעשינו, ומכינים את עצמנו לשנה הבאה עלינו לטובה. וכשמכינים יש להביט בכנות על העבר, וללמוד ממנו לגבי העתיד. עברנו שנה מרתקת, מלאת עשייה ואתגרים, הדרך שלנו זימנה לא מעט מבחנים. לא רק מבחנים בשדה המשחק, אלא מבחנים של אחדות, תמיכה אחד בשני, עזרה זה לזה גם ברגעים קשים. בשנה שעברה אמרנו שנימדד ברגעים מאתגרים ושהמבחן יהיה לא לאבד את הדרך ברגעים שאחרי אליפויות ושנהיה מספיק חכמים להישאר צנועים, נחושים, ונמשיך לעבוד קשה. סיימנו שנה נוספת עם אליפות, ומבחינתנו זו היתה הוכחה שכשאנחנו נשארים מאוחדים, נוהגים בצניעות והולכים בדרכנו, הדברים מתחברים.

אלונה ברקת: "צניעות, עבודה ואחדות הם אלה שהובילו אותנו בעבר, הם אלה שיוליכו אותנו גם בשנה הבאה עלינו לטובה". pic.twitter.com/BIMAh4hRdw

— Hapoel Be'er Sheva (@HBS_FC) August 28, 2018

"העונה, זה לא סוד, לא הצלחנו להגשים את החלום האירופי. נכון, זה מאכזב, אבל העוצמה האמיתית היא לדעת לקום מאכזבות מחוזקים יותר, נחושים יותר, מאוחדים יותר ורעבים יותר. החוכמה היא לא רק לחבק זה את זה בחגיגות אליפות וברגעים שמחים, אלא לתמוך אחד בשני דווקא כשפחות הולך. ואתם יודעים מה? גם התכונה הזו היא חלק מאיתנו, הרי ידענו לעשות זאת במשך שנים רבות כמו שאתם יודעים, התחלנו בליגה הלאומית, ידענו אכזבות, מאבקי תחתית, ותמיד האמנו בדרכנו. האמונה הזו והתמיכה האדירה שאנחנו מקבלים, הם שהביאו, יחד עם העבודה הקשה, להצלחות הגדולות, ואני בטוחה שהם גם יובילו אותנו בהמשך דרכנו. צניעות, עבודה ואחדות הם אלה שהובילו אותנו בעבר, הם אלה שיוליכו אותנו גם בשנה הבאה עלינו לטובה. שנה טובה ומתוקה לכולנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי