קראמר הורחק משלושה משחקים בפועל: "לא התכוונתי לקלל"

קראמר
קראמר | דני מרון

החלוץ שהורחק מול מכבי תל אביב ספג עונש קשה על שצעק "פאק יו", אך טען בבית הדין: "צעקתי 'פאקינג אופסייד', אתנצל על שהתקרבתי לשופט". במועדון טענו שישנם "פערי תרבות" והבהירו כי יעמוד גם לדין פנימי

(גודל טקסט)
שחקני מכבי חיפה זכו היום (רביעי) למנוחה וכבר מחר יאיצו את ההכנות לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה (18:45, שידור ישיר בספורט4). בצוות המקצועי החליטו לערוך מחר שני אימונים, כאשר באימון השני יתרגל הצוות את ההרכב שצפוי לפתוח במשחק. הקשר רועי קהת שלא שיחק מול הצהובים יחזור לסגל, כמו גם הקפטן רמי גרשון שנפצע בצלעות בשבוע שעבר.


אחת ההתלבטויות של הצוות המקצועי תהיה בעמדת הבלם לצדו של עאיד חבשי, כאשר טרם הוחלט מי מבין אטיין ריינן לאליסון דוס סנטוס יעלה במרכב ההגנה. האחרון הרשים בתקופת ההכנה ובחלק ממשחקי גביע הטוטו, אבל היה חלש בהפסד למכיב תל אביב ביום ראשון ואף הוחלף לאחר מחצית אחת בלבד. בשבועות האחרונים גיששו מספר קבוצות מקפריסין לגבי הברזילאי, אבל בצוות המקצועי הבהירו כי אין כוונה להחליפו. "נכון שהוא היה במשחק פחות טוב מול מכבי תל אביב, אבל אין כוונה להתחזק בבלם זר בשלב זה", אמרו בחיפה.


מי שבוודאות לא ישחק בשבת הוא החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר, שהורחק ביום ראשון לאחר שלטענת השופט אמר "FU*K YOU" והיום ספג בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל הרחקה משני משחקים נוספים, משמע שלושה בפועל בסך הכל כך שיחמיץ גם את המשחקים מול בני יהודה ומכבי פתח תקווה. בבית הדין טען קראמר: "מתנצל על שהתקרבתי לשופט, זה קרה ואני אכן מתנצל וזה לא יקרה שוב, אבל לא אמרתי "פאק יו" לשופט, אלא "זה היה פאקינג אופסייד". מתנצל, אבל לא הייתה לי כוונה לקלל את השופט".




קראמר. ספג עונש קשה יחסית (דני מרון)


בדיון נכח גם דובר הירוקים דודו בזק שטען: "אנחנו בטוחים שהשופט לא שיקר, אבל כל השחקנים היו מסביבו ואולי הוא לא הבין את השחקן כמו שצריך. התברר לנו שיש פער בין הולנד לישראל וששם מותר לדבר ככה. יכול להיות שיש במערכת השמע את הטקסט המדויק. בכל מקרה המילים לא היו נגד השופט והוא יעמוד לוועדת משמעת". הדיין נעם ליובין בחר להרחיקו משלושה משחקים בפועל בטענה שמדובר במילים שאינן ראויות ולא צריכות להיאמר בכל גרסה וכי הוא "אינו מקבל את פערי התרבות בינינו לבין הליגה ההולנדית".


עוד במכבי חיפה, החלק המעודד של הירוקים היה זימונם של גיא חיימוב וחבשי לנבחרת ישראל לקראת המשחק מול אלבניה בליגת האומות. במועדון הודו כי השניים נמצאים בכושר הטוב ביותר בקבוצה וראויים להזמנה של המאמן אנדי הרצוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי