בחדרה יפנו לאנשים עסקים – עזרו לנו לצרף את דובב גבאי

דובב גבאי
דובב גבאי | לירון מולדובן

העולה החדשה מעוניינת בחלוץ שהחל להתאמן אצלה כדי לשמור על כושר וגילה יכולת גבוהה, ולשם כך תנסה לגייס 100 אלף שקלים. רבאח צפוי לעזוב, יונתן לוי עשוי לערוך בכורה מול בית"ר ירושלים במקום ירין פרץ הפצוע

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המפתיע על הפועל תל אביב במחזור הפתיחה, בהפועל חדרה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בטדי ביום שני (20:15, שידור ישיר בספורטHD1) מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השני בליגת העל.

המאמן ניסו אביטן שוחח השבוע מספר פעמים עם שחקניו והבהיר להם כי חשוב לחזור לקרקע ולנסות ולהביא את היכולת הטובה גם במשחק הקרוב. בכל מקרה, במועדון סובלים ממכת פציעות בעיקר בחלק האחורי כאשר בנוסף לבלם יעקב אבבה שאינו כשיר בשבועיים האחרונים, גם הבלם ירין פרץ נפצע מול הפועל תל אביב ולא יעמוד לרשותו של ניסו אביטן. פרץ עבר אתמול בדיקה מקיפה שלאחריה הוחלט כי ינוח בחמשת הימים הקרובים ולא יהיה כשיר למשחק בטדי.

הרכש החדש ממכבי חיפה, יונתן לוי, עשוי לערוך בכורה מול בטדי במרכז ההגנה. הגעתו של האחרון כמושאל ממכבי חיפה, עשויה לסלול ככל הנראה לסיום דרכו של וויסאם רבאח, שנדחק לקצה הספסל. בחדרה לא מתכוונים לשחרר את רבאח עד למשחק מול בית"ר וזאת בשל חסרונם של אבבה ופרץ אך לאחר המשחק נראה כי הקבוצה מהשרון תנסה להגיע להסכמות על עזיבה הדדית עם השחקן שבעצמו זוכה להתעניינות מקבוצות רבות בליגה הלאומית.


לוי. עשוי לערוך בכורה (מאור אלקסלסי)

מאידך, מי שעשוי להצטרף בימים הקרובים הוא החלוץ דובב גבאי. האחרון, ששוחרר עד לא מזמן מבני יהודה, ביקש בתחילת השבוע לקחת חלק באימוני הקבוצה כדי לשמור על כושר ונענה בחיוב. במועדון הופתעו מהיכולת הגבוהה של גבאי באימונים והמאמן ניסו אביטן ביקש מהנהלת הקבוצה להחתימו. בחדרה סיפרו כי אין בשלב זה אין לקבוצה את התקציב המתאים להחתים את גבאי ולשם כך ינסו לאסוף תרומות של כמאה אלף שקלים למהלך. בחדרה הבהירו כי המאמצים ייעשו עד למשחק מול ביתר ירושלים ובמידה וזה לא יצלח, גבאי יחפש קבוצה אחרת. הפועל עפולה והפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית עוקבות אחריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי