כץ לשחקני הפועל חיפה: תיזהרו מהפועל תל אביב

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

הבעלים שוחח עם דור מלול וניסו קפילוטו הזהיר מהאדומים ואמר: "מול נתניה היה לנו יותר מזל משכל". קלינגר נוטה לתת עדיפות להרכב ששיחק מול נתניה (שבת ב-20:45, בספורט 4). לאחר האימון המסכם יוחלט לגבי אז'ובל

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המרשים בשבוע שעבר על מכבי נתניה, הפועל חיפה רוצה להשיג ניצחון נוסף במשחק מחר נגד הפועל תל אביב (שבת ב-20:45, שידור ישיר בספורט 4) ולצאת לפגרת הנבחרות עם מאה אחוזי הצלחה.

במועדון מבינים כי למרות הניצחון הגדול בשבת ולמרות ההפסד של הפועל תל אביב להפועל חדרה מדובר בקרב קשה. המאמן ניר קלינגר ערך מספר שיחות ואסיפת במהלך השבוע בכדי להחזיר את שחקניו לקרקע והבהיר: "נצטרך להגיע דרוכים למשחק. אם נגיע 'נפוחים' אז עדיף לנו לא לנסוע למושבה".

גם הבעלים יואב כץ שוחח עם המגן דור מלול והבלם ניסו קפילוטו והבהיר להם כי מדובר במשחק שונה מזה שהיה מול נתניה. "מול נתניה היה לנו יותר מזל משכל ונתניה עשתה הרבה שגיאות. המשחק הקרוב יהיה משחק מאוד קשה כי הפועל תל אביב גם באה כ'חיה פצועה' ותשחק משחק ביתי ראשון מול הקהל הגדול שלה", אמר הבעלים.


ניר קלינגר. "נצטרך להגיע דרוכים למשחק" (דני מרון)

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן ניר קלינגר ימשיך לתת קרדיט לאותו הרכב שניצח את נתניה וזה אומר שאלי אלבז ונס זמיר ימשיכו להוביל את ההתקפה ואילו גילי ורמוט ימשיך לחכות להזדמנות שלו על הספסל. גם החלוץ היווני, אתנסיס פאפאזוגלו, שיחזור לאחר הרחקה צפוי לפתוח על הספסל. רק לאחר האימון המסכם יקבל קלינגר החלטה לגבי חלוץ הרכש החדש בן אז'ובל. האחרון הגיע ללא כושר משחק ולא מן הנמנע כי ייראה את המשחק מהיציע ויהיה בסגל רק לאחר הפגרה.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו, נס זמיר ואלי אלבז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי