בני סכנין: בן זקן צפוי להמשיך עם שלושה בלמים מול נתניה

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

המאמן עדיין מאמין כי בשיטה שכשלה במשחק הראשון וימשיך לדבוק בה גם בשבת (20:00, ישיר בספורט 3). נאסר כשיר ויפתח, התלבטות בין כליבאת לאקפביו. החלטה סופית לגבי גאדיר בתחילת השבוע

(גודל טקסט)

לאחר אכזבה בתיקו הביתי מול הפועל רעננה במחזור הראשון, בני סכנין מקווה להשיג ניצחון ראשון דווקא במשחק מול מכבי נתניה שיערך מחר (שבת ב-20:00, ישיר בספורט 3). במועדון מודעים לקושי במשחק הזה במיוחד בשל העובדה שנתניה מגיעה לאחר תבוסה קשה ותגיע נחושה למשחק.

בצוות המקצועי בראשותו של בני בן זקן שוחחו השבוע עם השחקנים והבהירו כי הדקות הראשונות יהיו משמעותיות ואם סכנין לא תספוג בהן היא גם תוכל לנצח את המשחק. "נתניה תבוא בטירוף מול הקהל הביתי ונצטרך להיות מוכנים לזה" אמרו בקבוצה.

מבחינה מקצועית נראה כי בן זקן צפוי להמשיך עם שיטת שלושת הבלמים. המאמן אומנם זכה לביקורת על כך ששיחק בשיטה זו במחצית הראשונה מול רעננה אבל בן זקן מאמין כי שיטה זו יכולה לעזור לצירוף שני מגינים חלק הקדמי. המגן אמיר נאסר והחלוץ מוחמד כליבאת צפויים להיות כשירים למשחק ובסכנין מתלבטים האם להציב את כליבאת או ג'ורג' אקפביו בחוד ההתקפה.

בכל מקרה בקבוצה רוצים להתחזק בחלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר. כפי שפרסמנו בעבר, הנושא עלה במהלך הקיץ וירד כאשר הקבוצה לא עברה בבקרה התקציבית. כעת במועדון ינסו להאיץ את הגעתו של החלוץ אך מעוניינים שזה יקרה רק אם גאדיר ישוחרר בחינם מהפועל באר שבע. השחקן עצמו ביקש להשתחרר מבאר שבע והוא מקווה לאישור הסופי מבירת הנגב.


מוחמד גאדיר רוצה לעזוב את הפועל באר שבע (ערן לוף)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלי אבו ריא, אלבין פאנישי, סארי פלאח, עוביידה חטאב, ג'אבר עטאא, מהראן ראדי, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי וג'ורג אפקביו (מוחמד כליבאת).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי